Speelboom en Speeltje
Jawel, het is gelukt. De nieuwe speelboom voor gijsje... en als ze dat willen Peppie en Kokkie ook, is klaar. Zelf in elkaar geknutseld door de man met de 2 linkerhanden en hij mag er wezen vind ik. Nu maar wachten of Gijsje hem ook goedkeurt
daarnaast kregen we Gijsje maar niet aan het spelen ondanks een kapitaal aan allerlei soorten papegaaienspeeltje. Nu vond ik een knaagdierenspeeltje voor een paar centen bij het tuincentrum. Aan een koordje in haar kooi gehangen en gijsje is zoet. Ik heb haar nog nooit zo gezien... al uren zoet met haar nieuwe balletje!
Foto's van de boom en een filmpje van gijsje met haar speeltje staan in in mijn fotoalbum
Zaterdag 28 Juni 2008 7:29 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: Speelboom en Speeltje
Nou, een man met twee linkerhanden? Het ziet er hartstikke gaaf uit! Niks twee linkerhanden, gewoon smoesjes. (Had hij wel zin om wat in elkaar te knutselen? Hahaha!)
Ze zit er inmiddels ook op! Hoe gaat het met opstappen?
Maandag 30 Juni 2008 6:48 pm
Jolanda Beginnende vlieger
Het opstappen gaat steeds beter. A; is ze soms heel boos als ze niet kan winnen.
Toen ze net een poosje in de kooi was geweest om te eten moest ze erna weer uit...ze was toen zo boos dat ze haar zin niet kreeg dat ze in plaats van in het haar aangeboden walnootje (als beloning) in de vingers beet. En ik weet bijna zeker dat dat niet per ongeluk was
Maandag 30 Juni 2008 6:58 pm
foto in haar foto album
Maandag 30 Juni 2008 7:07 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ahhh ze heeft iets gevonden waarmee ze haar onvrede kan uiten? Bijten? Haal aub zsm iets van een ovenwant ofzo waardoor je haar beten niet voelt en waardoor je zelf ook zekerder lijkt. Dat straal je echt uit en als ze door krijgt dat haar bijten geen zin heeft zal ze er snel mee ophouden. Kan je misschien het walnootje telkens in haar bakje gooien? (Veel bakjes op de boom/kooi zodat ze altijd bij een bakje kan en haar beloning kan claimen en jij je vingers behoudt?)
Maandag 30 Juni 2008 7:29 pm
de ovenwant gaan we zeker halen! Ze heeft maar een keer gebete hoor...en daar hebben we nauwelijks op gereageerd, maar toch
Overigens hebben we haar net terug gezet en dat ging nagenoeg perfect...ze stapte zonder protest op, en stapte heel rustig in haar kooi weer af. waarschijnlijk was ze blij dat ze eindelijk mocht gaan slapen
Maandag 30 Juni 2008 7:57 pm
Fluffy Sue Site Admin
Wow! Bizar! Wat goed dat ze zo fantastisch opstapte! Ik zit hier helemaal happy op m'n stoel. Ze gaat zó snel! (Waarschijnlijk ook gewoon moe, maar je krijgt dan wél de kans om het perfect te doen waardoor ze ook beter door heeft wat er van haar wordt verwacht!)
Volgens mij komt het helemaal goed! *Zit met smile van oor tot oor achter het toetsenbord*
PS Ik meen dat ze bij de Hema of de Ikea hele dikke ovenwanten hebben.
Maandag 30 Juni 2008 8:16 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 8 September 2008 10:20 am