Goeie vraag hoeveel het kost. Ik gebruik allemaal materiaal van mijn werk he.
Dus da weet ik pas de vrijdag hoeveel alles heeft gekost.
Morgen nog een aluminium bak knippen en plooien en lassen se om er onder te plaatsen een paar wieltjes er op en hij kan rond rijden
En daarna maar verder touw winden hehe.
Kzal morgen als de bak er oderstaat nog eens foto's nemen hoor.
Vandaag alles vast gevezen met inoxe quickschroeven der kan geen een buisje meer uiteen. Of hij moest ze er een voor een gaan uitdraaien dan.
Hehe kzal het allemaal via de post sturen in bouwpaket da ge het maar ineen hebt te steken.
Als hij compleet is en hij is volledig klaar dan zal ik eens zien hoeveel het mij juist gekost heeft .
Al dat materiaal komt van mijn werk he dus dat zijn groothandels prijzen + korting omdat we in grote aantallen bestellen + dan nog eens zonder btw.
Dus denk wel dat dat wat gaat schillen.
Heb donderdag de aluminium plaat geknipt geplooit en gelast en die ga ik er dit weekend op monteren en al een deel touw. En dan zal ik er ondertussen nog wat foto's van maken. Dus hoogstwaarschijnlijk zondag of maandag krijgen jullie weer foto's te zien.
Hoi Python, hoe staat het inmiddels met je project? Heb je al touw? Je kan ook een stuk rvs draad nemen en daar moertjes enzo aanrijgen. (Als speeltje) Hartstikke leuk!
Wel heb nu de aluminium bak onder het frame geplaatst en heb al een heel deel touw gewikkeld rond de poot van de staander moet enkel nu nog het bovenste gedeelte wikkelen.
Heb weer een aantal foto's geplaatst in mijn dagboek.
Straks of morgen ga ik de rest inwikkelen en dan is hij af.
Dan kan ik begingen met decoreren van speeltjes en touwen en ladders enzo.
De speeltjes komen achteraf he Sue maar dat is idd een mooi idd om een RVS ketting en daar dan verschillende rvs bouten met rvs rondellen en moeren en vleugelmoertjes aan te plaatsen zal ik onthouden.
Zondag 27 Mei 2007 12:33 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 23 November 2008 3:24 pm