Speelplaats

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Bowie & Limbo
Fladderaar

Speelplaats  Reageer met quote  

Ik heb met mams overlegd over het neerzetten van een speelboom.

Ik denk namelijk dat het voor de vogels beter is als ze een speelplaats VER WEG van de kooi moeten hebben. Ik heb namelijk afgelopen jaar nestgedrag van Bowie meegemaakt.. Daar wordt je toch niet vrolijk van...

Maar waarschijnlijk (ook naar wat voorbeelden gekeken te hebben) komt er op de plank waar nu de kooien op staan een speelplaats met speelboom en klimnet. De kooien gaan naar boven, zodat ze overdag beneden zijn en 'snachts en als ik op school zit boven zijn.

Ik ben van plan plexiglas platen ervoor te maken zoals in dit voorbeeld:

http://www.fluffies.org/nl/koo.....16952.html

Weten jullie een goed klimnet die je ergens kunt bestellen?
Want ik heb een klein klimnetje, maar deze is echt veel te dun voor ze.
Bij de stichting hebben we ook altijd een groot klimnet voor ze, maar die is natuurlijk VEEL te groot.

Dus als jullie een kleiner maatje (1 bij 1 of iets kleiner) weten, dan wil ik dat graag weten!

Danku!

Roel
Bericht Zondag 16 Oktober 2011 12:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=3264

als je het zelf wilt maken, hierboven vind je een handleiding
Bericht Zondag 16 Oktober 2011 6:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Bowie & Limbo
Fladderaar

Reageer met quote  

Whahaha,

Ik ben héél erg slecht in dingen maken...
Sommige dingen lukken nog wel, maar met de meeste dingen geef ik gewoon mijn wensen door en dan komt kennis van ons klussen om deze dingen te maken...

Dus dat gaat hem denk ik niet worden.

Maar ik had er een gezien op www.avonturia.nl (kan ff niet op de site van Avonturia dus link komt later).

Groet,

Roel
Bericht Zondag 16 Oktober 2011 7:26 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:36 am
  Berichten van afgelopen: