|
|
|
stephen
Vlieger
is een krulwilg echt niet sterk genoeg om iago tegen te houden?
miss kan je touw rollen rond de dragende takken en doen zoals ik wil doen een echte boom zijn stam inkorten en dan zo opzetten en dan touw rond de takken binden zodat iago aan de andere takken kan knagen en niet aan de dragende want inderdaad is een java te duur om buiten te zetten |
Woensdag 25 Juni 2008 5:02 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Nee helaas. Als je zou weten hoe hij kan knagen! Het is gewoon niet leuk meer. Zazu is niets vergeleken bij hem. Man, wat kan hij slopen!
Java krijgt hij ook stuk, maar dat gaat niet zo snel. Hij heeft wel happen genomen uit z'n java zitstokken. Ook manzanita is niet veilig. |
Woensdag 25 Juni 2008 5:19 pm |
|
|
stephen
Vlieger
allé zoiets als joske dan, die kan ook door een zijn takken en stokken knagen maar dat wordt gestild door een acryl speeltje dat hij stilaan aan het slopen is hij heeft van de 4 driekoeken al een helemaal gesloopt en dat stilt zo de knaaglust. kan je hem niet meet wilgentakjes geven zodat zijn knaaglust wat gestild wordt? |
Woensdag 25 Juni 2008 7:21 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Sue, zeg wel "er hingen enorm veel peren aan", was niet te geloven maar nu Echt waar net zoals bij Swanny nog 3, al zijn ze goed aan het groeien maar ja, hopelijk volgend jaar beter weer en terug zoveel.  |
Woensdag 25 Juni 2008 7:50 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hij krijgt al wilgentakken maar Iago gaat als een kettingzaag. Knaagt Joske (van stephen) ook acryl?
Sarah: Waarom nu zo weinig peren? Moet je niet meer met je boompje knuffelen? Dan geeft 'ie misschien meer peertjes.  |
Woensdag 25 Juni 2008 9:42 pm |
|
|
esjo
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hij krijgt al wilgentakken maar Iago gaat als een kettingzaag.
|
Woensdag 25 Juni 2008 9:47 pm |
|
|
|
|
stephen
Vlieger
jep die knaagt aan acryl, hij heeft deze
http://www.papegaaienwinkel.be.....amp;id=116
dan gaat hij rustig op zijn zitstol zitten, pakt een driehoekje in een pootje en knaagt daar dan soms een uur aan een stuk aan en hij heeft der zo al gemolt.
en gaat dat zo rap bij iago? amai |
Woensdag 25 Juni 2008 10:38 pm |
|
|
Sarah
Moderator

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hij krijgt al wilgentakken maar Iago gaat als een kettingzaag. Knaagt Joske (van stephen) ook acryl?
Sarah: Waarom nu zo weinig peren? Moet je niet meer met je boompje knuffelen? Dan geeft 'ie misschien meer peertjes.
Sue, Boompje knuffelen , ik zie mij al staan, komen ze mij zo halen voor het gekkenhuis. . Komt eigenlijk door een vreselijke hagelbui op het verkeerde moment doen ze nog veel te klein waren  |
Donderdag 26 Juni 2008 9:04 am |
|
|
Laura B
Moderator

Cleo heeft een liaan, die hangt boven de klimboom (dr staat ergens een plaatje in mn dagboek) dat spul is knoerthard...kosten vallen ook mee, iets van een tientje per liaan? |
Donderdag 26 Juni 2008 10:09 am |
|
|
|
|
swanny
Beginnende vlieger
Boompie knuffelen Hoe gek kun je worden
Die lianen zijn inderdaad keihard en zien er uit als hardhout van binnen. Ze zijn nog mooi om te zien ook |
Donderdag 26 Juni 2008 3:12 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Swanny, doe je mee met boompje knuffelen, kunnen we volgend jaar ons dik eten aan peertjes.  |
Donderdag 26 Juni 2008 7:26 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by stephen
en gaat dat zo rap bij iago? amai
Dat heeft Iago nog niet gedaan. Wel hout. En z'n nieuwe foraging toy. Die moet het flink ontgelden! |
Donderdag 26 Juni 2008 8:30 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by Sarah
Sue, Boompje knuffelen , ik zie mij al staan, komen ze mij zo halen voor het gekkenhuis. . Komt eigenlijk door een vreselijke hagelbui op het verkeerde moment doen ze nog veel te klein waren
Tja.. Misschien had je het wolkje moeten knuffelen. (Volgens mij sturen ze je dan helemaal naar het gekkenhuis! ) |
Donderdag 26 Juni 2008 8:31 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by Laura B
Cleo heeft een liaan, die hangt boven de klimboom (dr staat ergens een plaatje in mn dagboek) dat spul is knoerthard...kosten vallen ook mee, iets van een tientje per liaan?
Is Liaan hard? Dank dank! Ik heb net een liaantje gekocht, harstikke mooi maar ik wist niet of het hard was. Krijgt Cleo 'm stuk? |
Donderdag 26 Juni 2008 8:34 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Swanny.. (of iemand anders?) Weet jij toevallig of Lianen goed te boren zijn.. Of breken ze snel? |
Donderdag 26 Juni 2008 8:35 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 September 2008 1:01 pm
|
|
|
|
|