Testen op zink

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Testen op zink  Reageer met quote  

Ik heb een deel van een artikel over zink door de vertaler heen gehaald:

Het Engelstalige stuk kan hier gevonden worden: http://www.fluffies.org/en/flu......php?id=71
De diagnose van de Giftigheid van het Zink in de Vogels van het Huisdier
Het zink is een zwaar metaal dat wordt gebruikt om ijzer of staal in een proces met een laag te bedekken genoemd galvanisatie om roest te verhinderen. De gegalvaniseerde draad en stuk speelgoed delen zijn gemeenschappelijke bronnen van zink. Jammer genoeg, worden de papegaaien vaak getrokken aan glanzende voorwerpen. Zij hebben ook heel wat extra tijd om te spelen met, om het even wat te zuigen te kauwen en te vernietigen binnen bereik.

De tekens en de symptomen van zinkgiftigheid kunnen aan andere ziekten zeer gelijkaardig zijn. De vogel enkel voelt slecht en kan uitbraken, diarree, bovenmatige urination, verminderde eetlust hebben, en gewicht verliezen. De vogels kunnen anemisch worden en een blauwachtige kleuring wegens gebrek aan zuurstof ontwikkelen. In strenge gevallen, kan de vogel week worden en beslagleggingen ontwikkelen. Het plukken van de veer kan ook voortvloeien. De de kleurenveranderingen van de veer kunnen zich ook voordoen.

De diagnose van zinkgiftigheid wordt gedaan door een combinatie röntgenstralen en bloedonderzoeken voor zinkniveaus. In sommige gevallen kunnen de röntgenstralen metaal tonen huidig in het spijsverteringskanaal van de vogel. De meeste laboratoriumwaarden zijn normaal met zinkgiftigheid, die tot een onjuiste diagnose van een „milde besmetting“ kan leiden. De behandeling is vaak met injecties, volgde later door een mondelinge drug om het zink te binden en te verwijderen. Dit is genoemd geworden chelation therapie. Een laxeermiddel kan ook worden gebruikt helpen het metaal verwijderen door het spijsverteringskanaal te spoelen. Indien vroeg gevangen, is de behandeling gewoonlijk succesvol.

De kwestie van zinkgiftigheid is zeer controversieel binnen de vogelgemeenschap. Sommige dierenartsen zijn van mening dat het probleem wordt onder-gediagnostiseerd en er een significant aantal gevallen van zinkgiftigheid die als andere problemen worden gediagnostiseerd, vooral door nietvogeldierenartsen is. Enerzijds, zijn andere dierenartsen van mening dat er weinig bewijsmateriaal is dat het probleem met om het even welke significante frequentie voorkomt. Dit artikel neemt geen tribune op deze belangrijke kwestie en ik ben van mening dat dit een aangewezen onderwerp voor bespreking met uw vogeldierenarts is. De nadruk van dit artikel moet informatie verstrekken over hoe te voor zink in papegaaispeelgoed te testen als u bij deze kwestie betrokken bent en te doen wat als u zink vindt metaaldelen op het speelgoed, het spel gyms, of de kooien van uw papegaai met een laag bedekte.

Het testen voor Zink in het Speelgoed en Spel Gyms van de Papegaai
De eerste vraag die u hebt moeten om vragen is al dan niet u zelfs wilt het potentiële probleem van zink met een laag bedekte metaaldelen behandelen. Als uw vogel niet op de metaaldelen van speelgoed kauwt, dan hebt u geen probleem zelfs als de stuk speelgoed delen met een laag bedekt zink zijn. Ik ben geen fanatic op deze kwestie – mijn budgie, Billy, niet op metaalstuk speelgoed delen kauwt en ik heb verkozen om zijn spelspeelgoed te verlaten en gyms onveranderd te spelen, alhoewel ik weet dat veel van zijn speelgoed zink plateerden delen bevatten.

Er is veel groot papegaaispeelgoed op de markt dat of van hout, plastiek, en leerdelen slechts wordt geconstrueerd of met roestvrij staal volledig gemaakt. Er is een gedeeltelijke lijst van bedrijven die slechts papegaai veilig speelgoed aan het eind van dit artikel verkopen, evenals sommige bedrijven die roestvrij staalcomponenten verkopen u kunt gebruiken om het potentiële probleem te verminderen of te elimineren. Bijvoorbeeld, als u een spelgymnastiek hebt die schroefogen heeft om speelgoed vast te maken, is het zeer waarschijnlijk dat de schroefogen zelf met een laag bedekt zink zijn. Eerder dan door het potentieel gevaarlijke proces te gaan om de schroefogen voor zink te testen, houdt het waarschijnlijk veel meer steek om de schroefogen met roestvrij staal eenvoudig te vervangen schroeft ogen van één van de bedrijven die aan het eind van dit artikel worden vermeld. Een andere gemakkelijk om probleem te behandelen is snelle verbindingen. Als u onzeker bent al dan niet de snelle verbindingen die worden gebruikt om het speelgoed vast te maken aan de kooi of gymnastiek te spelen veilig zijn, kunt u de snelle verbindingen met roestvrij staal snelle verbindingen vervangen. Dit kan vrij pricey worden nochtans als u heel wat snelle te vervangen verbindingen hebt. Een ander zeer gemakkelijk en zeer goedkoop alternatief voor snelle verbindingen is goedkope kabelbanden van een hardwareopslag te kopen. Deze komen typisch in zakken van 10 tot 100 banden en zijn zeer goedkoop. Het nadeel is dat de banden niet opnieuw te gebruiken zijn: als u een stuk speelgoed moet bewegen, zult u de band moeten snijden en het vervangen met nieuwe.

Één waarschuwingsnota over kabelbanden: veel van de grotere papegaaien kunnen gemakkelijk door nylon kabelbanden kauwen en potentieel de resulterende kleine stukken slikken. Als uw vogel een chewer is, zou u het gebruik van kabelbanden moeten vermijden en met roestvrij staal snelle verbindingen blijven. In elk geval, als u verkiest om nylon kabelbanden te gebruiken, ben zeker om ervoor te zorgen dat de resulterende lijn klein is zodat het genoeg geen gevaar aan uw vogel wordt.

Een nota over de Kooien van de Papegaai
De kooien van de papegaai zijn beschikbaar in een grote verscheidenheid van afwerking. De gemeenschappelijkste afwerking is chroom, messing, geschilderd metaal, poeder met een laag bedekt metaal, en roestvrij staal. De roestvrij staalkooien zijn volledig veilig, maar zijn wezenlijk duurder dan andere opties. Velen poederen met een laag bedekte kooien komen uit belangrijke fabrikanten en zijn vrij duur. Het is mijn begrip dat de poederdeklaag die in deze kooien wordt gebruikt vrij zink is en zelfs als uw vogel de poederdeklaag van het metaal kauwt, is het staal onderaan geplateerd geen zink. Dat maakt poeder tot met een laag bedekte kooien een goede keus.

Wanneer u een kleine papegaaikooi van een huisdierenopslag krijgt, zullen u waarschijnlijk kooien vinden die of geschilderd metaal, of messing zijn, of geplateerd chroom. Jammer genoeg, kunnen de hieronder beschreven methodes worden gebruikt niet om voor zink in of de geschilderde of kooien van de poederlaag te testen. Ik onderzoek nog niet manieren om verf voor zink te testen, maar een eenvoudige manier bepaald om dit te doen. Het is nota nemend van de moeite waard, echter, dat zelfs als er een kleine hoeveelheid zink in de verf is; dit is niet zo slecht zoals zink geplateerde metalen die hoofdzakelijk zuiver zink zijn.

Het messing is een legering van koper en zink. De kooien die geplateerd messing zijn zullen in tijd aantasten en aangezien het plateren niet te sterk is, kan het gemakkelijk weg door een agressieve papegaai worden gekauwd. Terwijl de zinkinhoud lager is in een messing geplateerde kooi dan een zink geplateerde kooi, zouden de messing geplateerde kooien moeten worden vermeden.

Kunnen de chroom geplateerde kooien of geplateerd nikkel of zink zijn. Zoals beschreven later in dit artikel, kan het moeilijk zijn om te vertellen door het plateren te bekijken. Als u een chroom geplateerde kooi hebt, adviseer ik testend het voor zink gebruikend de hieronder beschreven methodes. Ik zou vooral betroffen worden als de kooi „huis dat“ door een kleine winkel wordt gemaakt is aangezien zij veel minder waarschijnlijk zich van het zinkprobleem zullen bewust zijn dan een groot, achtenswaardige fabrikant.

Is het Roestvrij Staal?
Afhankelijk van wie u uw speelgoed kocht of gyms speelt van, kunt u veilig speelgoed reeds hebben. Testen voor roestvrij staal is zeer gemakkelijk. Neem een magneet en zie of worden de snelle verbinding, het schroefoog, de ketting, de metaaldraad, enz. aangetrokken naar de magneet. Het roestvrije staal is niet magnetisch, zodat als het metaaldeel niet aan magneet plakt, zijn de kansen zeer goed dat het deel roestvrij staal is en volledig veilig voor uw vogel is. Neem van, echter nota, dat sommige lagere rangen van roestvrij staal lichtjes magnetisch zijn. Zij zullen naar een magneet maar helemaal niet als een regelmatig staaldeel worden aangetrokken. Tot dusver de enige delen heb ik gezien hebben welke is dit bezit sommige metaalO-ringen die ik heb gekocht om sommige speelgoed te bevestigen.

Één waarschuwingsnota nochtans: terwijl ik nog niet om het even welk speelgoed gezien heb dat met aluminiumdelen wordt gemaakt, is het mogelijk dat sommige speelgoed met aluminiumdraad of ringen wordt gemaakt. Het aluminium is ook niet magnetisch. Ik ben niet me bewust van om het even welke veiligheidsproblemen met aluminium en vogels, maar aangezien ik niet gekwalificeerd ben om deze kwestie te behandelen, zou ik of besprekend deze kwestie met uw vogeldierenarts voorstellen of vermijdend aluminium indien mogelijk. Het roestvrije staal en het aluminium kijken zeer verschillend. Typisch heeft het roestvrije staal vrij helder eindigen (hoewel niet zo glanzend zoals wat chroom metalen) plateerde, terwijl het aluminium gewoonlijk een saaie kleur is. Ook, is het aluminium zeer zacht. U kunt aluminium met een mes gemakkelijk krassen terwijl het roestvrije staal zeer bestand kras zal zijn.

Kan ik het Stuk speelgoed het Bedrijf van de Gymnastiek spelen enkel vragen of?
Het is mijn overtuiging dat geen stuk speelgoed of spelgymnastiekbedrijf speelgoed wil uit zetten dat aan huisdierenvogels gevaarlijk is. Enkele bedrijven gaan naar grote pijnen ervoor zorgen dat hun speelgoed of spel gyms voor vogels zo veilig mogelijk is. Jammer genoeg, grotendeels, zijn het papegaaistuk speelgoed en spelgymnastiek het maken meestal de plattelandshuisjeindustrie. Veel van de mensen die papegaaispeelgoed maken zijn zich eenvoudig niet bewust van het probleem met zinkgiftigheid. En zelfs als zij van het probleem zich bewust zijn, kunnen zij niet roestvrij staaldelen willen gebruiken omdat zij moeilijk kunnen zijn te vinden en zij kunnen beduidend aan de kosten van het speelgoed toevoegen. Het roestvrije staal is ook moeilijker om met dan minder dure metalen te snijden en te werken.

Als u tot speelgoed van een een postorder of bedrijf van Internet of van een lokale huisdierenopslag opdracht geeft zou u zeker moeten vragen of bevat het speelgoed om het even welke zink-met een laag bedekte delen. Mijn ervaring is geweest dat de meeste handelaars veronderstellen hun speelgoed veilig is maar tenzij het speelgoed specifiek zoals wordt gemaakt slechts met roestvrij staaldelen wordt genoteerd, hebben zij geen manier om zonder twijfel te weten wat het speelgoed eigenlijk van wordt gemaakt. Als u speelgoed van een vogelmarkt koopt, koopt u soms direct van een lokaal bedrijf dat het speelgoed maakt en u hen over hoe kunt vragen hun speelgoed wordt gemaakt. Nochtans, in veel gevallen het weten de mensen die het speelgoed eenvoudig maken niet. Als u speelgoed koopt of gyms direct van de fabrikant speelt, zou u de vraag over hoe direct moeten stellen het speelgoed wordt geconstrueerd. Nochtans, aangezien ik onlangs zelfs stuk speelgoed best-intentioned leerde of speel kan de gymnastiekfabrikant onbewust zijn dat hun speelgoed niet volledig veilig is. Ik kocht onlangs een prachtig ontworpen houten spelgymnastiek van een zeer achtenswaardige fabrikant. Alvorens opdracht te geven tot vroeg ik specifiek over de metaaldelen. Ik werd verteld dat de metaaldelen al roestvrij staal waren. Nochtans, toen ik de gymnastiek ontving deed ik de magneettest en ontdekte snel dat geen delen roestvrij staal was. Toen ik het bedrijf om over dit riep te vragen leerde ik dat het bedrijf dat gehad kopend roestvrij staaldelen voor hun spel gyms dacht. Toen ik verklaarde dat de delen geen roestvrij staal waren, contacteerde het bedrijf van de spelgymnastiek onmiddellijk de verkoper die hun metaaldelen, met inbegrip van schroefogen, ketting, en snelle verbindingen levert. Het bedrijf van de spelgymnastiek riep me terug naar erop wijst dat hoewel de delen in feite geen roestvrij staal waren, zij nikkel geplateerd staal waren en volledig veilig waren. Ik controleerde toen alle metaaldelen gebruikend de methode die ik later in dit artikel zal beschrijven. Het bleek dat de ketting en de snelle verbindingen die zij gebruikten in feite vernikkeld staal waren en veilig waren. Nochtans, waren worden gebruikt de schroefogen die voor holdingsspeelgoed zink-geplateerd en zo niet veilig voor vogels. Ik riep terug toen het bedrijf met mijn bevindingen. Ik was zeer pleased met hun reactie. Zij verontschuldigden zich voor het probleem en wezen erop dat zij onmiddellijk me vervanging zouden versturen de ogen van de roestvrij staalschroef voor twee gyms ik hadden gekocht van hen (die zij) spelen. Ook, beslisten zij op te houden verschepend spel gyms tot zij de schroefogen met roestvrij staaldegenen konden vervangen. _ dit de soort van bedrijf ik houden be*handelen.

Zo wat kunt u uit dit besluiten? Als een belangrijke stuk speelgoed fabrikant erop wijst dat elk van hun metaaldelen veilig zijn, is er een redelijk goede kans dat zij zijn, maar u bent niet gewaarborgd dat dit het geval is tenzij alle delen roestvrij (niet-magnetisch) staal zijn. Aan het eind van dit artikel zal ik sommige richtlijnen voor visueel het inspecteren van metaaldelen geven die u kunnen helpen minstens sommige onveilige delen identificeren.

Het testen voor de Deklaag van het Zink
Volgens de Amerikaanse Vereniging van het Zink, het zink bijna nooit een component van staal, maar een deklaag is om roest eerder te verhinderen. Zelfs als het staal gedeeltelijk van gerecycleerde metalen wordt gemaakt die zinkdeklaag zijn, brandt het het opnieuw smelten proces van het zink. Als onzuiverheid, veroorzaakt het zink bros staal om te worden zodat is het geen component van het staal zelf.

Het goede nieuws is dat aangezien het zink een deklaag is het vrij gemakkelijk om voor zink is chemisch te testen. Het slechte nieuws is dat het chemische product dat aan test voor zink wordt gebruikt hydrochloric zuur is, dat gevaarlijk materiaal om is te werken met. Terwijl hydrochloric zuur over het algemeen niet beschikbaar aan het grote publiek is, is er een enigszins verdunde vorm van hydrochloric zuur genoemd zoutzuurzuur dat gemakkelijk te verkrijgen en een weinig minder gevaarlijk om is te werken met.

WAARSCHUWING: Om het even welke behandeling van zoutzuurzuur voor het testen voor zink zou buiten op een goed-geventileerd gebied moeten worden gedaan. U zou rubberhandschoenen en laboratoriumtype oogbeschermende brillen met kanten moeten dragen. U zou lange broek en een lang kokeroverhemd ook moeten dragen om de kans te minimaliseren om om het even welk zuur op uw huid te krijgen. Ook, zou u gemakkelijk beschikbaar water moeten hebben zodat kunt u snel van om het even welk zuur wassen dat toevallig op uw huid of kleding bespat.

Als ondanks deze waarschuwingen u voor zink wilt testen, zijn hier de geadviseerde stappen om te volgen:

1. Het zoutzuur zuur kan bij de meeste verfopslag of hardwareopslag worden gekocht die een verfafdeling hebben. Typisch zal de kleinste hoeveelheid u kunt kopen in een kwart gallonfles zijn. Het is niet zeer duur.

2. U kunt voor zink testen gebruikend één enkele daling van zuur, zodat is het veiliger om een kleine hoeveelheid zoutzuurzuur naar een kleine container over te brengen. Ik adviseer dat u een nieuwe lege fles van de glasgeneeskunde met een ingebouwd druppelbuisje verkrijgt. Ik kon gemakkelijk één voor 50 centen bij mijn lokale apotheek kopen.

3. Werkend buiten het dragen van beschermend toestel, breng een kleine hoeveelheid zoutzuurzuur naar de geneeskundefles over, die zorgvuldig niet om in de dampen te ademen is. Aangezien het hoogste openen van de geneeskundefles klein is, zou u een kleine plastic trechter moeten gebruiken om het zuur in de geneeskundefles te gieten. Gebruik geen metaaltrechter tenzij het roestvrij staal – is het zuur het waarschijnlijk zal oplossen. Alternatief, kunt u een kleine hoeveelheid zuur gieten in een glas dat kop met meet gietende spuiten en dan het zorgvuldig gieten in de geneeskundefles. Nadat de overdracht volledig is, zou u de fles grondig moeten sluiten en de buitenkant wassen met water (evenals de trechter of het meten van kop) om om het even welke zuur blijven te verwijderen. Dit is eigenlijk het gevaarlijkste deel van het testen. Zodra het zuur wordt overgebracht naar de geneeskundefles zult u slechts een daling of twee tegelijkertijd gebruiken.

4. Om dingen voor zink eigenlijk te testen, zult u twee dingen nodig hebben: 1) een emmer die met koud water wordt gevuld dat u aan dunkspeelgoed en andere metaaldelen van het testzuur zult gebruiken snel te wassen, en 2) een glasplaat of een bakselschotel die is waar u het punt zult plaatsen u testen. (Zie verder voor suggesties aangaande hoe te om kooien te testen.)

5. Wanneer het zoutzuurzuur op een metaaldeel met zinkdeklaag wordt gezet, zult u een directe en krachtige het schuimen reactie zien. Het gebied waar het zuur het zink raakt zal soms bijna zwart worden, hoewel dit niet altijd gebeurt. om een idee van welk type van reactie te krijgen u zoekt, stel voor ik u een gegalvaniseerde dakwerkspijker uit uw hardwareopslag, opslag van de de bouwlevering, of uw vriendschappelijke buurt handyperson verkrijgt. Buiten werken en het dragen van beschermend toestel zetten de spijker op de glasplaat en zetten één enkele daling van zuur op de spijker. U zult een krachtige chemische reactie krijgen. Dan probeer het zelfde ding met iets u weet roestvrij staal, zoals een stuk van vaatwerk is. U zult absoluut geen reactie krijgen wanneer het punt roestvrij staal is. Dit zal ook het geval zijn als het punt nikkel dat eerder dan geplateerd zink wordt geplateerd is.

6. Gebruik de zelfde procedure om speelgoed te testen. Merk op dat een stuk speelgoed verscheidene metaalcomponenten, bijvoorbeeld, ketting, snelle verbindingen, een vastmakende keten van de metaallijn aan een plastic voorwerp kan hebben, een metaaldraad gebruikt=wordt= die aan koord samen houten of plastic delen enz. Zodra u de metaaldelen van het stuk speelgoed hebt getest, onmiddellijk dunk het stuk speelgoed in de emmer water om het zuur te verdunnen. U zou het stuk speelgoed alvorens het te gebruiken met uw vogel later grondig moeten spoelen.

7. Het spel gyms heeft gewoonlijk de ogen van de metaalschroef of andere metaaldelen voor het hangen van speelgoed. Verwijder één van elk type van metaaldeel uit de spelgymnastiek en test het voor zink. Dit omvat om het even welke noten of bouten die dingen samen houden. Één van mijn plastic spel gyms heeft metaalstuk speelgoed hangers die uit roestvrij staal worden gemaakt, dat groot is. Nochtans, wordt de stuk speelgoed hanger vastgemaakt aan de spelgymnastiek gebruikend een regelmatige noot en een vleugelnoot, allebei waarvan met een laag bedekt zink bleken!

8. Het testen van chroom geplateerde kooien kan een netelig beetje zijn. Aangezien het niet veilig om voor zink is binnen te testen, moet u de kooi buiten bewegen om het te testen. Ik heb opgemerkt dat de meeste kooien die geplateerd chroom zijn kleine draagbare kooien zijn, zodat beweegt het is de buitenkant geen probleem. Als u een grote papegaaikooi hebt, zult u het moeten bewegen buiten, die een weinig kan zijn een uitdaging, vooral als de kooi niet door de deur zal passen! In elk geval, zodra de kooi buiten is, verwijder om het even welk topposities of speelgoed die door water zouden kunnen worden beschadigd. Heb een tuinslang handig om de kooi te spoelen na het testen. Iedereen wordt u moet doen gezet één daling van zuur op de kooistaven en ziet of krijgt u de zinkreactie beschreven hierboven. Zodra u de test doet, grondig slang onderaan de kooi om ervoor te zorgen dat alle zuur weg is gespoeld.

Één alternatief voor het testen voor zink zelf dat u kunt willen overwegen is te zien of is er een lokaal commercieel analytisch laboratorium op uw gebied dat het testen voor u kan doen. Een ander alternatief is met het het toxicologieslaboratorium bij een nabijgelegen Universiteit te controleren. Zij kunnen een kleine prijs voor het testen aanrekenen, maar minstens te hoeven u om geen gevaarlijke chemische producten te behandelen zelf.

Wat als u zink-Met een laag bedekte Delen vindt?
Als u een aantal speelgoed test en gymnastiekrol speelt, is het zeer waarschijnlijk dat sommige van deze delen geplateerd zink zullen zijn. Uw vogel kan op de bijzondere metaaldelen, bijvoorbeeld, een snelle verbinding of een kleine blootgestelde draad niet kauwen, waarbij er waarschijnlijk geen reden is om het stuk speelgoed of het deel te vervangen. Nochtans, als u een metaal chewer als ik hebt, zult u één of andere actie moeten voeren om uw vogel te beschermen. Hier zijn sommige suggesties:

1. Als uw vogel om het even welke tekens toont en symptomen die vroeger in dit artikel worden vermeld, dan zou u uw vogeldierenarts voor raad moeten raadplegen over het mogelijke testen voor zinkgiftigheid.

2. Contacteer het de stuk speelgoed fabrikant of bedrijf u het stuk speelgoed van kocht om te zien of kunt u het terugkeren of het ruilen voor een veilig stuk speelgoed. Als u een spelgymnastiek met metaaldelen hebt, vraag hen om u roestvrij staaldelen te verzenden om de onveilige delen te vervangen.

3. In veel gevallen is het mogelijk om het stuk speelgoed te wijzigen of te herbouwen om het veilig te maken. Aan het eind van dit is artikel sommige plaatsen waar u roestvrij staaldelen, met inbegrip van snelle verbindingen, schroefogen, metaallijnen, ketting, en draad kunt kopen. De componenten zoals schroefogen en snelle verbindingen zijn over het algemeen gemakkelijk te vervangen. In sommige gevallen kunt u een manier kunnen berekenen het nietveilige deel „om te verbergen“. Bijvoorbeeld, is één van het favoriete speelgoed van mijn vogel een gerold kabel-behandeld hangend stuk speelgoed („Boing“) dat een onveilige kern van de metaaldraad bevat. Alle draad is volledig behandeld, echter, behalve een kleine sectie bij de bovenkant die met een snelle verbinding wordt verbonden om het te hangen. Natuurlijk, was dit het deel van het stuk speelgoed dat Scooter verkiest te kauwen. Ik maakte een kleine uitbreidingslijn uit roestvrij staaldraad en gebruikte een hol houten stuk speelgoed deel om het blootgestelde metaal te behandelen. De lijn van de roestvrij staaldraad maakt aan de onveilige metaaldraad vast, gaat door het houten stuk speelgoed deel, en heeft een lijn bij de bovenkant die wordt gebruikt om het stuk speelgoed te hangen gebruikend een roestvrij staal snelle verbinding. Ik heb ook de draad in verscheidene speelgoed met roestvrij staaldraad, metaallijnen met roestvrij staallijnen vervangen, is enz. creatieve – u een manier kunt vaak berekenen om veel speelgoed te wijzigen of te herbouwen of minstens de veilige houten of plastic delen te gebruiken om nieuw speelgoed te maken.

4. Het roestvrije staal is veel harder dan normaal zink-met een laag bedekt staal. U zult op zwaar werk berekende draadsnijders nodig hebben door roestvrij staaldraad en lange neusbuigtang te snijden om het te buigen. Merk ook op dat alhoewel de draad die wordt gebruikt om een stuk speelgoed samen vast te binden in diameter groter kan zijn, u roestvrij staal geen draad waarschijnlijk zou moeten gebruiken dikker dan 1/16 " omdat het zeer moeilijk zal zijn te snijden en te buigen. De roestvrij staalketting kan met een metaalzaag of met een op zwaar werk berekende boutsnijder worden gesneden. Zorg ervoor u veiligheidsbeschermende brillen draagt wanneer u snijdt of roestvrij staaldelen buigt.

Visueel het Inspecteren de Delen van het Stuk speelgoed
Hebben getestd een groot aantal metaalstuk speelgoed delen en componenten van de spelgymnastiek, kan ik u sommige richtlijnen geven in verband met te zoeken wat als u niet door het testende proces wilt gaan.

· Om het even welke metaaldelen die niet glanzend zijn zijn waarschijnlijk zink-geplateerd staal. Bijvoorbeeld, aan de ene kant hebben vele topposities grote wasmachines die worden gebruikt om de toppositie aan de staven van de kooi vast te maken. Over het algemeen zijn deze wasmachines zink-geplateerd. Op enkele topposities kunt u de wasmachines met roestvrij staalwasmachines gemakkelijk vervangen om de toppositiebrandkast te maken. Nochtans, schijnen de cholla houten topposities meestal om één van de wasmachines te hebben die aan het hout worden gelijmd, dat het vervangen van de wasmachine moeilijk maakt te doen.

· Als het stuk speelgoed een draadkern bevat die wordt gebruikt om houten of plastic delen vast te binden, is de draad zelf waarschijnlijk zink-geplateerd. De draad wordt ook soms gebruikt om delen van het stuk speelgoed samen vast te maken. Als de draad magnetisch is, is het zeker bijna zink-geplateerd.

· De ogen van de schroef op spel gyms zullen waarschijnlijk zink- wordengeplateerd. U kunt een magneet gemakkelijk gebruiken om te zien of zijn zij roestvrij staal.

· De ketting van het metaal is een gemengde zak. Één of andere ketting is vernikkeld en is veilig. Andere ketting is zink-geplateerd en is niet veilig. U kunt over het algemeen niet het verschil vertellen tenzij u het test.

· De snelle verbindingen zijn ook een gemengde zak. Wat zijn vernikkeld en veilig; anderen zijn zink-geplateerd en onveilig. U moet zink controleren of hen vervangen met roestvrij staal snelle verbindingen.

· Het messing dat wordt gebruikt wordt om messing-geplateerd staal te maken samengesteld uit koper en zink. Afhankelijk van de aandelen van koper en zink kunnen de verguldsels potentieel giftig zijn. Ik heb sommige steekproeven van messing-geplateerd staal getest en geen zinkreactie erop wijst die gekregen dat zij waarschijnlijk veilig zijn, maar het is waarschijnlijk geen goed idee om te veronderstellen dat al messing-geplateerd staal veilig is. Met zuiver messing, zijn het zink en het koper strak verbindend zodat zou het noodzakelijk zijn om een stuk van een messingsvoorwerp op te nemen om een significante hoeveelheid zink in het systeem te krijgen. Ik zou adviseren vermijdend messing indien mogelijk.
Bericht Zaterdag 28 April 2007 8:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 8 September 2008 1:21 pm
  Berichten van afgelopen: