tiki take out

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Dankje Sue, nu gaan er wel gewoon hele in.
Bericht Zaterdag 8 Maart 2008 7:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hé, dat is leuk zeg. Dan gaat dat al helemaal goed zo te horen. Leuk. Veertje
Bericht Zaterdag 8 Maart 2008 8:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Kan je ook niet van die rietstengels op maat te knippen? Dat is nog gemakkelijker. Of het erin past weet ik niet?
Bericht Woensdag 12 Maart 2008 9:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Jolanda
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

na alle leuke berichten hier over de Tiki Take Out heb ik er ook maar een aangeschaft. Vol verwachting hing ik hem in de kooi met hun meest favoriete snack erin (walnoten doen ze alles voor)

De eerste 2 dagen hebben ze er niet eens naar gekeken, maar nu hebben ze hem ontdekt. Alhoewel ze het principe niet helemaal begrepen hebben. Ze hebben tussen de tarlies door waar ze bij konden de noten gepakt en verder vinden ze het wel best Stom! Stom!

Aan de dikkere tralies begin ik dus nog maar helemaal niet Laughing
Bericht Maandag 19 Mei 2008 6:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Joe heeft recentelijk het idee begrepen. Hij had één stokje eruit gesloopt en zo kon hij mooi bij alle nootjes! Dus ik ga nu van 3 naar 5 dunne stokjes.
Bericht Maandag 19 Mei 2008 7:36 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha Jolanda, dat klinkt grappig. Het duurt volgens mij even voordat ze echt gaan knagen. Iago wilde eerst ook alles tussen de tralies door proberen te krijgen, totdat het kwartje viel!
Bericht Maandag 19 Mei 2008 9:16 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Oh Titi's mama, jij had het Joe wel erg gemakkelijk gemaakt. 3 stokjes? Laughing
Bericht Maandag 19 Mei 2008 9:17 am
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Ja, eerst even makkelijk doen, zodat hij het concept begreep. Nu gaan we het moeilijker maken. Wink
Bericht Maandag 19 Mei 2008 9:41 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Very Happy Ik ben benieuwd!
Het is wel goed dat je gemakkelijk begint. Dan worden ze niet frusti.
Bericht Dinsdag 20 Mei 2008 9:44 am
Jolanda
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ikbetrapte Peppie er net op dat hij aan de tralies aan het rammelen was, maar toen ik wat dichterbij wilde komen kijken of het hem lukte stopte hij ermee en heeft het niet meer gedaan. Rolling Eyes

Het lijkt wel of hij dacht dat hij iets deed wat niet mag Shocked jammer alleen hij zich daar normaal ook nooit zoveel van aantrekt Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 20 Mei 2008 1:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik denk dat hij zich er moet concentreren op die Tiki, of misschien schaamt hij zich wel als het niet in één keer lukt. Laughing (Wat er in die koppies omgaat, Joost mag het weten!)
Bericht Woensdag 21 Mei 2008 8:31 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik had de tiki voor cleo leeg met twee stokjes neergezet op de eerste dag, zodat ze er niet bang voor was....even later waren de stokjes al doorgeknaagd..domme ik, denken dat cleo bang kon zijn hahaha
Dag twee had ze haar eerste walnoot al 'uitgeknaagd' Mr. Green
De laatste weken staat ie onaangeroerd, nu zijn de traptreden van hout (van haar standaard) aan de beurt...hoe zou ze op dat idee zijn gekomen?? Laughing Laughing
Bericht Woensdag 21 Mei 2008 6:14 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha, hoe komen ze er toch bij. Laughing Laughing Laughing
Bericht Woensdag 21 Mei 2008 8:51 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ojeeeeee, ze heeft haar knaagwoede een beetje misplaatst geloof ik. Wat denkt ze? Als je de traptreden doorknaagt val je in een bad met walnoten? Laughing Misschien moet je even rommelen met de tiki. Vaak herinneren ze het zich dan weer. Laughing
Bericht Donderdag 22 Mei 2008 7:10 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hahaha, een bad met walnoten, wie weet Laughing Laughing heb natuurlijk wel een grote tas vol ja

Ik zal idd maar weer eens duidelijk laten zien dat ik een walnoot in het ding heb gedaan, wie weet ziet ze het dan weer Very Happy
Bericht Donderdag 22 Mei 2008 10:17 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 7:02 pm
  Berichten van afgelopen: