uit de kooi speelgoed?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Nintie
Net uit het ei

uit de kooi speelgoed?  Reageer met quote  

hey iedereen, moet ik als mijn dwergpapegaai uit zijn kooi gaat speelgoed voor hem klaar zetten of is die al tevreden om gewoon door ons huis te vliegen Question Question Question
Bericht Zaterdag 5 April 2008 1:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wij hebben wel wat voetspeeltjes voor Apollo buiten de kooi, dit omdat hij anders aan de kabels of andere dingen waar hij niet aan mag zitten begint. Maar een wcrol, een doosje, een foldertje daar vermaakt hij zich ook prima mee. En soms wil die alleen maar bij je zitten en knuffelen.
Bericht Zaterdag 5 April 2008 1:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nintie
Net uit het ei

dankje  Reageer met quote  

ok dankje voor je bericht
Bericht Zaterdag 5 April 2008 1:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

misschien leuk om een speelboom te maken ??
ik bewaar altijd wc rolletjes, waar ze heerlijk mee spelen
maar ook lege doosjes vinden ze leuk
Bericht Maandag 7 April 2008 6:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Er zijn hier al flink wat ideeën gegeven. Je kan ook speelgoed gebruiken wat speciaal voor jullie tweetjes is. Een puzzel of iets met ringen en een stokje bijvoorbeeld.
Bericht Woensdag 9 April 2008 9:37 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
kaatjuh87
Fladderaar

Reageer met quote  

ik heb voor Charlie eeen hele boel wc rollen bewaard en daar een slinger van gemaakt,... maar hij knabbelt er niet aan maar tis toch makkelijk om aan naar boven te klimmen Stom! Stom!
Bericht Maandag 7 Juli 2008 9:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha, maakt niet uit, als het maar voor iets dient natuurlijk. Jij dacht als knaagspeeltje, Charlie ziet het als laddertje, Veertje Veertje

Zo zie je maar, ze maken er nog altijd hun eigen speeltje van. Geef Charlie anders ook eens een stukje van de keukenrol, hier wordt dat ook met plezier gesloopt.
Bericht Maandag 7 Juli 2008 10:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by kaatjuh87
ik heb voor Charlie eeen hele boel wc rollen bewaard en daar een slinger van gemaakt,... maar hij knabbelt er niet aan maar tis toch makkelijk om aan naar boven te klimmen Stom! Stom!

Hahaha! Volgens mij is dat nog vrij lastig. Al die rollen zitten volgens mij flink in de weg! Laughing
Bericht Maandag 7 Juli 2008 10:05 am
kaatjuh87
Fladderaar

Reageer met quote  

hihii wij hebben geen keukenrol die gebruiken we niet hihih
en tork rollen zitten geen kokers in....Smile
Bericht Maandag 7 Juli 2008 10:07 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Een aantal velletjes toiletpapier of zo zijn ook even goed hoor. Als ze maar kunnen slopen, vinden ze super. Laughing Laughing
Bericht Maandag 7 Juli 2008 10:09 am
kaatjuh87
Fladderaar

Reageer met quote  

charlie is nog niet zown sloper Mr. Green ...
alleen maar zn sepia aanvallen dat doet hij wel.... Confused
Bericht Maandag 7 Juli 2008 10:16 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Troost je, ons grijsje die wou buiten zijn kooi in het begin echt helemaal niks aannemen, geen speelgoed, niks om te eten, echt niks. Charlie is ook nog jong en moet nog veel leren, dat komt allemaal wel. Je kan misschien beginnen met dingetjes zoals rolletjes en velletjes papier zelf te slopen als Charlie er bijzit en dan lollige geluidjes maken zonder echt aandacht aan Charlie te geven. Kan goed zijn dat Charlie na een tijdje de interesse krijgt en nieuwsgierig wordt. Dat leren ze hoor. Nu leg ik soms een velletje keukenrol op Jos zijn kop en dan loopt hij heel ff rond met dat ding op zijn kop en dan gaat hij het slopen omdat hij er kwaad op is omdat het op zijn kop durfde te liggen Laughing Laughing Laughing
Ze leren dat echt, maar speel er zelf ff mee en zet Charlie bij je aan tafel en laat Charlie zelf naar je toekomen om uit te zoeken waar je mee bezig bent en kan goed zijn dat hij zelf begint mee te slopen.
Bericht Maandag 7 Juli 2008 11:02 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 16 Oktober 2008 2:09 am
  Berichten van afgelopen: