tja kon het weer eens niet laten haha
ik was met een vriendin naar een kinderrommelmarkt geweest.
en daar had ik van die houten puzels gekocht,
wil eens gaan kijken of ie dat kan
weer een voorraadje babysleutelhangers gekocht een ramelaar
en twee ketingen(zal morgen wel foto's maken )
en jammer voor mn portomenee maar er was ook een dierenwinkel dus heb ik ook nog een leuke speelzitstok erbij gekocht
toen ik thuis kwam had coco het me zo vergeven dat ik zolang weg was toen ik de tassen uitpakte
Jeetje, over verwennen gesproken! Gaat naar de rommelmarkt en moet dan OOK nog even langs een dierenwinkel.
Die stok is echt leuk he? Kunnen ze heerlijk slopen. En die ketting die 'ie uit elkaar kan trekken.. Jammer dat je dat op de rommelmarkt hebt gekocht anders zou ik vragen waar je 'm had gekocht.
Die Coco, gaat er snel met z'n puzzelstukje vandoor ipv 'm te plaatsen.
tja in elke dierenwinkel hebben ze weer andere leuke dingen
miss zijn er bij jou in de buurt ook wel kinderrommelmarkten miss hebben ze ze daar ook wel!
ja hij snapt het nog niet dat ie het terug moet plaatsen maar van de week ga ik er voor zitten met hm en dan ga ik eens kijken of ie het snapt en leuk vind!
Donderdag 15 November 2007 10:25 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ohhh dan heb je de goede voor je.. Not! Ik rijd vaak langs zo'n reclame zuil waarop zo'n rommelmarkt wordt aangekondigd. Die rommelmarkt is dan altijd al geweest.
Denk dat je met puzzels beter simpel kan beginnen!
ja ik zit nog te dubben hoe ik het ga aanpakken
maar als ie het niet kan of niet wil dan is dat ook niet erg
dit is meer om zn inteligentie uit te dagen om te kijken in hoevere het lukt!
anders kan ik lucas er blij mee maken
Donderdag 15 November 2007 10:40 pm
Fluffy Sue Site Admin
Nee natuurlijk is het niet erg.. Misschien kan je eens kijken naar die simpele papegaaienpuzzels? Je kan gewoon de hele kleine nemen, dan is het ook niet zo duur. En het gaat ook prima hoor, als de vogel wat groter is. Zazu gebruikt die kleine cubus ook.
bedoel je die met die driehoek en vierkantje enzo?
die heb ik alleen nog maar in het groot gezien en die kosten 20 euro
denk dat mn vriend dan een hartverzakking krijgt
Vrijdag 16 November 2007 11:34 pm
Fluffy Sue Site Admin
Neeeeeee! In het klein zijn ze maar 9 euro. Dat scheelt toch wel he? En anders doen we het speelgoeduitwisselingsprojectvoorfluffiesleden.