|
|
|
Timmieweyn1
Kuikentje
| voliere!!! |
|
|
hallo mensen, ik ben van plan om een voliere te bouwen voor alleen maar grasparkieten, en 2 valkparkieten... maar ik kan wel een gaan bouwen maar moet ik nog ergens op letten moet ik nog iets doen, en weet iemand goedkope parkieten in grote groepen, dat ik meer kan kan kopen?
alvast bedankt Tim |
Zondag 2 Mei 2010 11:03 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ik heb je onderwerp ff verplaatst, daar krijg je vast meer reactie.  |
Vrijdag 7 Mei 2010 8:24 am |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
je kan vaak een grotere groep parkieten kopen van mensen die hun gezeldschapsvoliére weg doen, ik geloof dat bourkes ook goed te houden zijn met parkieten en valkjes.
ook zou ik zeker een goed stevig en vorstvrij nachthok plaatsen. liefst met isolatie want vorig jaar met die extremere temperaturen kon mijn nachthok het niet meer aan en moest ik ze binnen plaatsen maar met zo een grote grote groep gaat dit moeilijker. En ook meerdere drink en eetbakjes plaatsen zodat er niet een dominanter kereltje bij zit die beslag legt  |
Zaterdag 8 Mei 2010 12:34 pm |
|
|
Timmieweyn1
Kuikentje
dankjewel, dus een nachthok is wel nodig?
 |
Zondag 9 Mei 2010 12:14 pm |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
dat zou je best wel hebben. In de zomer is dit wel goed maar ik weet niet of je een dakje boven de voliére zet maar anders kunnen ze ook nat worden en een ganse nacht in de regen is ook niet alles. En zoals ik zeg, het kan in de winter soms wel extreem koud worden, min 15 tot min 25 was deze winter niet altijd zeldzaam dus dan is het wel extreem voor zo een klein, tropisch, vogeltje. |
Maandag 10 Mei 2010 9:22 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:31 am
|
|
|
|
|
|