Als jullie zelf een klimboom hebben gemaakt of een gebruikerspagina of dagboekpagina op fluffies weten waar er één in staat, zouden jullie dan de link van de dagboek/gebruikerspagina hier neer willen zetten?
Dan kunnen we een verzameltopic ervan maken met links naar zelfgemaakte klimbomen!
Laatst aangepast door Sue op Maandag 31 December 2007 9:27 am, in totaal 1 keer bewerkt
Leuke speelbomen zeg alleen let wel op met PVC buizen want het is erg giftig er zit een zeer schadelijk goedje in (polyvinylgloride) .
Zondag 12 Oktober 2008 10:31 pm
Sue Moderator
Hoi Saxofoontje.. Zijn er ook andere soorten pvc? Zoals die witte buizen?? In de VS wordt pvc gebruikt voor klimbomen. Ze gebruiken er dan ook rvs bij. Ik denk dat ze een andere soort pvc gebruiken?
Dat is Polyethylene ook wel afgekort als PE en is idd wit en wordt voornamelijk gebruikt voor kabels, gasbuizen e.d.
Ik zal eens informeren bij een kennis die is biochemicus of daar geen schadelijke stoffen inzitten oké.
Toch gebruik ik liever hout voor de gaaien vind ik toch veiliger
Maandag 13 Oktober 2008 10:36 pm
Sue Moderator
Alvast bedankt! Ik ben benieuwd! Dit omdat het in de VS bestempeld wordt als veilig. En juist door die combi met rvs zou je denken dat ze het beste voorhebben met vogels...