Waar halen jullie papegaaien speelgoed?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Woppy
quote:
Originally posted by Sarah
Ik ben zelf nogal Dieca-verslaafd Embarassed , als ze ons daar zien binnenkomen dan weten ze al hoe laat het is, whahahhahaa Laughing Laughing

Verder ga ik ook de kringloopwinkel regelmatig bezoeken.

Verder:

http://www.24parrot.com/
http://www.parrotsavenue.nl/Parrots-Avenue
http://www.greyfeathertoys.com/index.html
http://www.villafilou.nl/ (zij maken speeltjes in rvs, ook wat jij wil, let wel, ze laten niet alles zien. Je voorstellen kan je hun altijd mailen, ze zijn erg aardig)
http://www.cheepparrottoysntips.com/index.html (en deze site gaat over hoe je dingen zelf kan maken)

Je kan al eens rondsnuffelen en ideetjes opdoen

De website van VillaFilou is echt geweldig mijn god zeg!!! Wat een prachtige speelbomen!! Helaas ben ik niet zo rijk anders had ik er direkt 1 besteld. Misschien leuk om voor te sparen. Ga de site zeker opslaan! Echt bedankt.

Kijk, ik ben ook niet rijk hoor, helemaal niet maar heb ook gespaard voor een kooi voor mijn grijsje. De kooi voor mijn BB is in aantocht (deze zomer) en de speeltjes, tja, dat is echt elke week een klein beetje opzij zetten hier en dan boempatat: laat Sarah maar kopen, whahahaha. Echt waar, je moet niet rijk zijn hoor, gewoon kleine beetjes opzij zetten en dan lukt dat.
Wij zijn hier ook maar gewone werkmensen dus ook jou gaat dat lukken.
De speelboom, dat is na de kooi de volgende kwestie. Ik heb een java-boom die ik op een rollende bak heb staan en als ik die door hun laat aanpakken kom ik er met een 300euro ongeveer vanaf, valt wel mee dan hé. Ik kocht de boom zelf bij trendhopper voor maar 150 euro en maakte van onze boom 2 bomen.
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=4845
Het is dus niet verboden om je eigen boom te laten opmaken door hun, scheelt wel veel in prijs maar als ik geen had dan was ik bij hun gegaan, dat wel.
Bericht Zondag 3 Januari 2010 6:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Woppy
Fladderaar

Reageer met quote  

150 euro maar, dat valt reuze mee voor zo'n mooie java boom!!
Ik ga ook echt sparen hoor, ik vind zelf dat Woppy zoiezo een andere (grotere) kooi nodig heeft dus dat word het eerste waarvoor ik ga sparen.
Maarja, zie je al die mooie dingen wil je ineens alles hebben.. haha, althans zo ben ik dan Embarassed

Denk dat ik tot dan toe zelf een speelboom maak, dan heeft ze in ieder geval wat. Ik heb hier op het forum al vele super leuke creaties gezien.
Van kapstok tot speelboom, zelfgemaakte speelbomen dus denk niet dat Woppy straks tekort komt Very Happy

Helaas heb ik binnen nu en april dit jaar een verhuizing voor de deur staan die ook wat centjes van me gaat vragen, daarna gaat het sparen voor 100% gebeuren Very Happy Heb er al zin in. En zoals je zei, kleine beetjes opzij zetten dat moet inderdaad wel lukken!
Bericht Zondag 3 Januari 2010 7:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

even een vraag hoor.. Ik ben het even kwijt. Ik dacht dat je hier geen website adressen mocht plaatsen.. maar daar zijn zeker uitzonderingen op, zoals hierboven??? Paranoide
Bericht Zondag 3 Januari 2010 7:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Er zit een groot verschil tussen het promoten van een eigen website en het informatief verstrekken van links. (Waar de speeltjes bijvoorbeeld het beste zijn etc)
Andere concurrerende vogelfora mogen ook niet gelinkt worden.

Dus niet ok:
- Promoten eigen website
- Promoten van sites als je er zelf voordeel mee behaalt. (Dus als je een bepaald percentage van de verkochte producten ontvangt)
- Links naar vogelfora

Wel ok:
- Het plaatsen van links naar webwinkels/informatieve sites om andere leden op weg te helpen.
- Links naar bijvoorbeeld hondenfora
Bericht Maandag 4 Januari 2010 8:50 pm
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Er zit een groot verschil tussen het promoten van een eigen website en het informatief verstrekken van links. (Waar de speeltjes bijvoorbeeld het beste zijn etc)
Andere concurrerende vogelfora mogen ook niet gelinkt worden.

Dus niet ok:
- Promoten eigen website
- Promoten van sites als je er zelf voordeel mee behaalt. (Dus als je een bepaald percentage van de verkochte producten ontvangt)
- Links naar vogelfora

Wel ok:
- Het plaatsen van links naar webwinkels/informatieve sites om andere leden op weg te helpen.
- Links naar bijvoorbeeld hondenfora

OK, dank voor de opfrissing!
Bericht Maandag 4 Januari 2010 9:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Woppy
Fladderaar

Reageer met quote  

Heb vandaag gekeken bij de super voor die voedingskleurstof, hadden ze niet..
Ga morgen even langs de toko, zullen ze vast daar wel hebben!
Sta te popelen om leuke dingen te maken Mr. Green
Bericht Maandag 4 Januari 2010 11:31 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Woppy
Heb vandaag gekeken bij de super voor die voedingskleurstof, hadden ze niet..
Ga morgen even langs de toko, zullen ze vast daar wel hebben!
Sta te popelen om leuke dingen te maken Mr. Green

En wij om daarna te zien wat jij voor leuks gemaakt hebt Yeah! Yeah!
Bericht Dinsdag 5 Januari 2010 9:15 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Bericht Dinsdag 5 Januari 2010 2:33 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:34 am
  Berichten van afgelopen: