|
|
|
mireille
Fladderaar
| Weer speelboom |
|
|
Speelbomen, speelbomen, speelbomen...Ik zie door de bomen het bos niet meer( )hihi. Nu ff serieus..Hoe en waaraan hebben jullie je speelboom bevestigd? Had een tak eerst in een grote plantenpot..Niet zwaar genoeg(stam had teveel ruimte) en de tak ging zwieberen..Toen maar stenen in de pot gedaan..mmm, niet meer verplaatsbaar..Tja, en toen? Zie dagboek..Heb nu een tak op een plasticken schaal gemaakt die eigenlijk is bedoeld voor het verrijden van planten (met wieletjes eronder). Lange schroef in gedaan en...schroef niet lang genoeg:tak ging weer hangen. Dus toen maar verankerd met 4 plankjes..Op zich geen kijk, maar voor een 1e klimboom(tak)wil het best. Hoe hebben jullie dat nou gedaan? |
Vrijdag 13 Oktober 2006 2:51 pm |
|
|
Tommy
Moderator

hahaa dat is herkenbaar! Ik heb de boom nu op een houten plaat geschroefd en daar liggen weer dikke stenen op. Een kerstboom-standaard-pot wil trouwens ook wel goed, daar kun je de tak in vast schroeven en de pot vullen met stenen, zand of beton ofzo  |
Vrijdag 13 Oktober 2006 3:30 pm |
|
|
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
herkenbaar probleem hoor.
ik heb inmiddels een kattenkrabpaal als klimboom.
staat in mijn dagboek. |
Vrijdag 13 Oktober 2006 6:18 pm |
|
|
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Hahahah bij mij hangt alles aan het plafond  |
Vrijdag 13 Oktober 2006 9:02 pm |
|
|
mireille
Fladderaar
Oke, hier heb ik wel wat aan. Het is op zich ook wel een idee idd om iets aan plafond te maken. Heb je daar foto's van Marleen? Ik ben blij dat dit wel een herkenbaar probleem is, ik dacht aan mijn 'erge'twee linkerhanden, hihi , tja, ieder z'n kwaliteiten he....  |
Zaterdag 14 Oktober 2006 1:16 pm |
|
|
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
Wij hebben ook gestunteld in het begin. Uiteindelijk hebben wij de klimboom in een kistje gezet vol met potgrond. Tot nu toe houdt ie goed en Jelle heeft er erg veel plezier van. |
Zaterdag 14 Oktober 2006 4:23 pm |
|
|
Danny
Moderator

quote:
Originally posted by mireille
Oke, hier heb ik wel wat aan. Het is op zich ook wel een idee idd om iets aan plafond te maken. Heb je daar foto's van Marleen? Ik ben blij dat dit wel een herkenbaar probleem is, ik dacht aan mijn 'erge'twee linkerhanden, hihi , tja, ieder z'n kwaliteiten he....
Voor aan het plafond ook genoeg ideeen!!!
Kijk anders maar eens hier:
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=1378
of hier: hier hangt er nog meer aan het plafond!!!
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=1632
Veel succes met bouwen!!! |
Zaterdag 14 Oktober 2006 5:05 pm |
|
|
|
|
mireille
Fladderaar
Idd, ideeën genoeg, thanks!!Geen gedoe meer met het-niet-passen-in-de-bloempot!! |
Zaterdag 14 Oktober 2006 5:38 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hmmm, ik heb het probleem opgelost door twee parrottowers aan te schaffen. Ideaal! En ik kan iedere keer een andere boom ervan maken..  |
Maandag 16 Oktober 2006 10:56 pm |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 23 November 2008 1:59 pm
|
|
|
|
|
|