hier ben ik dan weer met een hoop goed nieuws ik heb na wel wat missers vorig jaar al een paar nestjes gehad met junai en mavel .. nu iedere keer als ze een nestje hadden had kennocha ook een (onbevrucht) nestje .. arden is immers gestorven deze winter. Nu hadden junai en mavel weer een nestje en daar is fluffy uit geboren (tijdelijk naampje ) door mijn werk heb ik besloten hem niet op te voeden met de hand gelijk de vorige nestjes. Enkele dagen later keek ik eens in het blokje van kennocha, bleek dat haar eieren dus wel bevrucht waren. daar zijn 2 baby'tjes uit geboren (absoluut niet de bedoeling geweest de 2 soorten te onderkruisen, had daar gewoon niet echt aan gedacht) de een is al een groot vogeltje maar zijn opvolger is veel te mager en heeft een groeiachterstand, ze is maar alleen en moet dan 2 vogels voeden, dit is te veel. nu moet ik nog een week werken eer ik vrij ben. Ik wil hem echter niet laten sterven dus zou het mogenlijk zijn om hem 2 a 3 keer per dag wat bij te voederen terwijl hij nog in het nest zit ?? hij is nu een goeie 3 weken oud .. dit tot vrijdagavond wanneer ik hem er gewoon uithaal zodat ik hem verder opvoed (zijn broertje blijft bij kennocha in het nest) groetjes iedereen hier ^^
hoi Stephen,
Ik denk dat het zeker het proberen waard is om hem bij te voeren in het nest. Wanneer je niets doet, lees ik zo tussen de regels door, zal die het niet overleven.
Ik denk dat het zeker een poging waard is.
Gefleiciteerd trouwens met je geboortegolf
Maandag 8 Augustus 2011 8:52 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:36 am