Een paar vraagjes...

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Remiedog
Fladderaar

ik ga een dwergpapegaai kopen  Reageer met quote  

Ik ben bang als ik hem koop en ik wil hem/haar vrij in men kamer laten vliegen dat hij tegen de raam aan knalt ( dat is ook met onze parkiet gebeurd) maar ik heb gehoord dat dwergpapegaaien slimme beesten zijn dus kan ik hem vrij in men kamer laten vliegen? dat is dus me vraag Question Vogeltjes
Bericht Maandag 22 Februari 2010 10:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb mn vogels altijd laten 'wennen' aan glas, dus op de vinger langs alle ramen en zachtjes met de snavel tegen het glas laten tikken. Meestal snappen ze dan het systeem wel. Ook kun je eerst de gordijnen dicht laten en vervolgens steeds iets meer open doen.
Bericht Maandag 22 Februari 2010 10:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het antwoord van Laura kopieer ik in het topic wat je met dezelfde vraag geopent hebt
http://www.fluffies.org/nl/ber.....tml#287395
Bericht Maandag 22 Februari 2010 11:58 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:36 am
  Berichten van afgelopen: