Een goede dag. Ik heb een vraag. Mijn 2 aga's Eddy en Richie zijn contineu bezig met elkaar. Ze zijn ook nu steeds in het nestblok. Het is een koppeltje en heb DNA onderzoek laten doen om hun geslacht te bepalen. NU denk ik dat er binnenkort eitjes komen en misschien wel kleintjes. Maar nu... Beide vogels zijn handtam. Wat moet ik doen als er kleintjes komen. Nu gaan ze, zodra ik thuiskom van werk, meteen eruit en 's avonds zitten ze bij me op de bank. Hoe zal dit gaan? En mogen ze er uit? En wanneer, als er kleintjes komen, mogen die er uit? Wie o wie kan mij adviseren??
gr,
Danny
Donderdag 1 Mei 2008 6:42 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: En nu???????????
Ik denk dat ik ze, als ze jongen zouden hebben gewoon zou laten.
Wat spannend dat ze constant bezig met elkaar zijn!
PS Ik verplaats je topic eventjes naar het kweek forum.
quote:Originally posted by Fluffy Sue
Ik denk dat ik ze, als ze jongen zouden hebben gewoon zou laten.
Wat spannend dat ze constant bezig met elkaar zijn!
PS Ik verplaats je topic eventjes naar het kweek forum.
Gewoon in hun hokje laten? Na hoe lang komen de eitjes eigelijk uit? En is het dan verstandig om ze los te laten na dat ze zijn uitgevlogen? Richie en Eddy zijn gewiekt...
Vrijdag 2 Mei 2008 6:14 am
Fluffy Sue Site Admin
Re: En nu???????????
Volgens mij komen eitjes na 3 weken uit. Maar zeker weten doe ik het niet. Het kan nét iets korter of iets langer zijn.
Ik denk dat het zeker verstandig is om de jongen eerst te laten vliegen. Pas als ze goed kunnen vliegen gaan kortwieken. (Beetje bij beetje)
Zondag 4 Mei 2008 9:34 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 5 Juli 2008 10:31 pm