Gekleurde ringen?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
KarinW
Fladderaar

Gekleurde ringen?  Reageer met quote  

ik zit even met een vraagje...
Vorige keer had ik 2 wildkleuren in het nest, die nogal verschilde dus makkelijk onthouden..
Maar zit nu al met de vraag wat als ze allemaal wildkleur zijn straks...
Is er iets van gekleurde ringetjes die ik om kan doen om ze uit elkaar te houden?
Want verder ben ik geen lid dus heb ik geen ringen
Bericht Woensdag 20 Januari 2010 7:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Je kunt eventueel knijpringen nemen. Aluminium of kunststof ringen die koop je bv. bij een Welkoop of on-line Wink . Die heb je in verschillende kleuren en maten Wink

http://www.geonshopping.nl/shop/Ringen-c-37.html
Bericht Woensdag 20 Januari 2010 9:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
KarinW
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Je kunt eventueel knijpringen nemen. Aluminium of kunststof ringen die koop je bv. bij een Welkoop of on-line Wink . Die heb je in verschillende kleuren en maten Wink

http://www.geonshopping.nl/shop/Ringen-c-37.html

ja die plastic ringen zie ik overal... wel 4 mm, maar niet de 4,5 mm die ik nodig heb voor de roseicollies
Juist die gekleurde wil ik of ijzeren...
Bericht Woensdag 20 Januari 2010 10:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
dianatjuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

bij geon shopping kun je een mailtje sturen en vragen om de juiste maat.
En dan voegen ze het meteen toe aan de site.

Ik wilde ze ook bestellen voor mijn vogels maar ze vragen belachelijke verzendkosten, ik wilde Een paar ringen bestellen voor mijn vogels maar voor 1 setje, ringen als je die alleen nodig hebt dan betaal je €6.75 verzenkosten terwijl het zo in een simpele anvelop kan.

Groetjes
diana
Bericht Zaterdag 30 Januari 2010 12:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:37 am
  Berichten van afgelopen: