hoe lang moet ik wachten me een nestje roseicolli´s

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by stephen
als de vogels bestemd zijn voor de kweek is het idd best dat je je vogels ringt maar als je ze handtam verkoopt aan iemand die er gewoon eentje wil als huisdier zou het toch niet zo erg zijn dat je voor de eerste keer nog niet beschikt over ringen vind ik persoonlijk

Ik vind wel dat een vogel geringd moet zijn, als je er ooi afstand van doet niemand weet hoe oud adt beestje ook alweer was.

Als je iets doet doe het dan goed.
Bericht Woensdag 22 December 2010 4:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
veronique
Fladderaar

Reageer met quote  

uik hrb hrt op geschreven warneer ze uit zijn gekomen .heb wel gekeken je kan nu alleen ringen bestellen 2011 dus weet iemd waar ze kan bestellen voor dit jaar laat even weten
Bericht Woensdag 22 December 2010 6:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
veronique
Fladderaar

Reageer met quote  

3e babtaga is geboren 21 55
Bericht Woensdag 22 December 2010 10:18 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:39 am
  Berichten van afgelopen: