Jacko en Aurora zijn papa en mama geworden

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Jacko en Aurora zijn papa en mama geworden  Reageer met quote  

Jacko en Aurora zijn papa en mama geworden Yeah! Yeah!
Ik heb het kleintje nog niet gezien - maar we hebben het al wel gehoord.
Ik hoop dat ze het kleintje op stok gaan krijgen.

Laatst aangepast door esjo op Dinsdag 6 Juli 2010 11:25 am, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 10:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ooooooooo, van harte gefeliciteerd. Supergoed nieuws is dat. Nu duimen dat ze het netjes grootbrengen en dat wij foto's krijgen als ze het toelaten. Yeah! Yeah! Yeah!
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 10:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Thanks Sarah, gisteravond was Jacko behoorlijk fel - ook naar aurora toe. Ze mocht niet eens buiten het blok komen, maar ook naar mij toe was hij erg fel. En hij is altijd de zachtheid en liefheid zelve.
Toen had ik alzoiets van - het gaat vast bijna gebeuren.
Hij is nu best wat zenuwachtig in gedrag en wil dus de eerste dagen ze maar met rust laten en mijn nieuwsgierigheid bedwingen.
Zo kunnen hun ook even rustig wennen aan de gezinsuitbreiding Mr. Green
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 11:13 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wel mooi hoe hij zijn gezinnetje gaat verdedigen. Arme Aurora, ze is gedwongen tot haar kuiken. Ik denk wel dat hij haar en de kleine goed zal beschermen. Mooi zeg. Doe maar rustig aan hoor, foto's volgen wel en dat risico is te groot om te nemen. Het is ook hun eerste keer tenslotte.
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 11:17 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het fototoestel staat vlakbij - dus zodra de gelegenheid zich voordoet zal ik daar zeker gebruik van maken. Er moeten per slot van rekening wel foto's in het baby album komen Mr. Green
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 11:33 am
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

van harte gefeliciteerd hoor. geweldig. ik hoop met je mee dat het gaat lukken. Feestje
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 11:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dank je alexandraatje Very Happy
Ja, nu is het weer spannend - of het allemaal gaat lukken.
Meer dan afwachten kunnen we niet doen.
Ik wil ze toch echt zelf de kans geven om dit jong groot te brengen. De eerste keer dus de volle ronde is voor hen.

Of het moet met een paar weken fout gaan - dan wil ik wel ingrijpen, maar ik vind het belangrijk dat hun de eerste keer de kans krijgen.
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 12:20 pm
Ann
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Gefeleciteerd, dat is geweldig ! Jij moet vast wel heel blij zijn Smile

Ik hoop dat ze het probleemloos groot krijgen. En ik zou het ook zo doen hoor, door hen laten grootbrengen. Tenzij natuurlijk je moet ingrijpen als ze niet goed voeren of zo.
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 4:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, ik ben inderdaad heel erg blij Ann Very Happy .
Als ik dan kijk een jaar geleden en nu dan al dit resultaat - Yeah! Yeah!
Dat had ik niet durven dromen

Aurora heb ik trouwens nog niet gezien, wel gehoord. Jacko gaat regelmatig het blok in en dan hoor je af en toe heel zachte geluidjes van het jong. Fantastisch Yeah!
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 4:45 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Oehhhh, gefeliciteerd!
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 6:37 pm
pascallo
Waarschuwingen: 1

Reageer met quote  

Wauw. Gefeliciteerd. Ben benieuwd naar de foto's.
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 9:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat super!!! van harte gefeliciteerd.............Komende tijd wordt het hartstikke spannend.... Ja Veertje
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 10:05 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Thanks all Very Happy
@Pascallo - zodra ik de kans heb maak ik zeker snel foto's - maar ik wil ze de eerste dagen rust geven dat ik niets verstoor Wink Vind het zelf ook moeilijk om mijn geduld te bewaren en ik hoop dan ook dat aurora morgen mee wil douchen. Dan heb ik de gelegenheid om even rustig te kijken en....foto's te nemen.
Zodra ik ze heb - zal ik ze plaatsen Ja

@Laura, ja zeker wordt het spannend. Ik heb het kleine ding net nog weer gehoord dus het wordt in ieder geval wel gevoerd Ja
Bericht Dinsdag 6 Juli 2010 10:42 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Vandaag is goed gegaan. Het jong wordt goed gevoed en laat zich al luider horen dan gisteren Mr. Green
Ook is Jacko weer wat relaxter Ja
Aurora komt heel af en toe even uit het blok, met haar gaat het ook goed.
Bericht Woensdag 7 Juli 2010 10:39 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dat is een goed teken. ik denk dat ze het er wel doorheen trekken. geweldig.
hoe voelt het om tante te zijn Very Happy
Bericht Donderdag 8 Juli 2010 6:21 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:40 am
  Berichten van afgelopen: