Nieuwe foto's!!! Wat een grappige namen trouwens. Geef je je andere vogels wel eens namen?
Snuitje groeit wel hard zeg! Je ziet inderdaad dat mooie patroon op z'n veertjes. En het groene eilandje van Rozenburg op Snoetje's hoofdje.
oh wat zijn ze toch mooi!!!!!!!!!!!!! Echt superleuke foto's....
Cleo was ook de kleinste van het nest, maar daar merken we nu niks meer van...ook een echte 'dame'
Voor de snuitje en snoetje fanclub zijn er weer foto's. Ze worden echt groot nu, zeker als je ze vergelijkt met de 1e foto. Ze zijn ondertussen ook 7 weken oud geworden.
Maandag 28 April 2008 6:42 pm
Fluffy Sue Site Admin
Wat een schitterende foto's weer! Echt geweldig, nu worden ze echt groot. Snoetje's staartje begint meer op een kwastje te lijken.
Ik ga trouwens eens kijken of ik foto's van andere soorten kan vinden en of zij minder schubben hebben op hun vleugels. Heb daar nog nooit zo op gelet..
Het rechter kippetje (Snuitje?) heeft trouwens wel grote platvoeten zeg.
Voor mij klinkt het eerlijk gezegd wel goed ( ) dat je bang bent dat je er een band mee krijgt. Toch een teken dat je echt om die vogeltjes geeft en dat kan nooit fout zijn.
Zijn er al kopers voor Snoetje & Snuitje? Gaan ze naar de huiskamer of gaan ze de kweek in?
PS Ik vind het trouwens super dat je ons zo mee laat genieten.