kweekseizoen 2010

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, dat is naar zeg. Troosten , misschien dat ze het voederen toch niet echt onder de knie hebben nog.
Bericht Dinsdag 27 April 2010 8:22 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ach wat jammer zeg Troosten
Beterschap en sterkte Troosten
Bericht Dinsdag 27 April 2010 8:22 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

testraks gaf ik de gaaitjes in de voliére eten en drinken en ik kwam voorbij de broedblokken en ik dacht, laat ik eens kijken of er al iemand eitjes heeft. junai's blok was nog helemaal leeg en toen ik in het blok van kennocha keek: surprise!!! 4 eitjes lagen er, ik weet nu niet of ze er al een tijdje liggen of dat ze er nog maar juist liggen en er nog volgen. Ik kan nooit dicht genoeg in de buurt komen omdat ze altijd wegvliegen maar er is dus kans dat er alsnog binnenkort kuikentjes volgen Very Happy
Bericht Zondag 9 Mei 2010 12:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, leuk zeg. Laat ons hopen dat er kuikentjes komen. Spannend weer. Ja
Bericht Zondag 9 Mei 2010 6:56 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gefeliciteerd - spannend Veertje
Bericht Maandag 10 Mei 2010 3:44 pm
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ja Very Happy ze zit er goed op en ze zijn niet agressief tegenover de fischeries, arden knuffelt nog af en toe zelfs met mavel dus dat is in orde Very Happy Ik heb nog niet gekeken of er een eitje bij is omdat ze zeer schuchter zijn dus ik laat ze zo veel mogenlijk met rust.
Bericht Maandag 10 Mei 2010 9:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:41 am
  Berichten van afgelopen: