Mijn aga's hebben een eitje gelegd

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
margreet
Fladderaar

Mijn aga's hebben een eitje gelegd  Reageer met quote  

Onze aga's Timo en DeeDee, die nu nog geen jaar oud zijn waren de afgelopen weken met enige regelmaat aan het paren, dus heb ik een nestkastje opgehangen voor alle zekerheid. Ik dacht dat ze nog veel te jong zouden zijn en met het aangeboden nestmateriaal deden ze ook niet zo heel veel.

Ik nam het dan ook nog niet echt serieus, maar nee hoor gisteren lag er een 1e eitje in het nestkastje. Nu opeens wordt er wel ijverige met allerlei takjes richting nest gesjouwd. Ik vind dit best spannend en ben reuze benieuwd hoe dit nu verder gaat.
Bericht Vrijdag 16 April 2010 10:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Het is wel raak met de aga's dit jaar zeg, gefeliciteerd met je eerste eitje. Het is wel jong maar je kan er weinig aan doen, dus geniet er maar van, ik hoop voor je dat er iets in zit.

Veel plezier met het observeren! Smile
Bericht Vrijdag 16 April 2010 11:02 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
margreet
Fladderaar

Reageer met quote  

En vanmiddag het 2e eitje, ondertussen wordt er ook nog aan het nest gewerkt.
Bericht Vrijdag 16 April 2010 3:57 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zoooooooo, wat spannend zeg. Ben benieuwd hoe de jonge ouders het doen. Succes
Bericht Zaterdag 17 April 2010 8:41 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:44 am
  Berichten van afgelopen: