|
|
|
Sue
Moderator

|
Hey wat fantastisch om te horen dat ze weer de oude is! Ik vind het bijzonder om te horen dat jouw zwangerschap ook z'n uitwerking kan hebben op je vogel. Wat zijn ze toch wonderlijk he?
Hoe lang moet je zelf nog als ik vragen mag?  |
Zaterdag 28 Juni 2008 10:42 am |
|
|
|
|
mara
Eitje
|
ja grappig he. zo zie je maar weer hoe intelligent papegaaien eigenlijk zijn. dat ze dat gewoon kunnen aanvoelen
Ik moet nu nog 5 weekjes. wordt dus erg spannend. af en toe zet ik pakie op mn buik. als de kleine begint te trappelen zie je heel die vogel heen en weer gaan. grappig gezicht, en eigenlijk maakt pakie er niet zo veel van. blijft gewoon zitten.
groetjes tamara |
Zondag 29 Juni 2008 9:34 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Oh dat is inderdaad nog eventjes.. Spannend inderdaad! Hopelijk wordt het niet al te warm, want dat lijkt me nu niet zo prettig voor je.
Wat grappig dat Pakie heen en weer gaat op je buik als de kleine trappelt. Goed trouwens dat je hem zo betrekt bij je zwangerschap. Dat kan alleen maar positief zijn! |
Zondag 29 Juni 2008 11:14 am |
|
|
|
|
josser
Eitje
| Re: mijn meyer papegaai legt een ei!!! HELP! |
|
|
heeey
over het algemeen is het niet erg om het ei te laten liggen, tenzij de vogel niet/niet goed meer eet (wat ook veel voor komt)
als de meyer er niet op broed, maakt het niet echt uit, of je ze weghaalt of laat liggen. ik ben jaloers op je, legde mijn meyerpapegaai maar eiren: ik heb een koppel
gr. |
Zaterdag 14 Augustus 2010 6:03 pm |
|
|
Nel
Vlieger
|
| Re: mijn meyer papegaai legt een ei!!! HELP! |
|
|
quote:
Originally posted by josser
heeey
over het algemeen is het niet erg om het ei te laten liggen, tenzij de vogel niet/niet goed meer eet (wat ook veel voor komt)
als de meyer er niet op broed, maakt het niet echt uit, of je ze weghaalt of laat liggen. ik ben jaloers op je, legde mijn meyerpapegaai maar eiren: ik heb een koppel
gr.
ben ik het niet mee eens! Als je het ei weg haalt stimuleer je ze nog meer eitjes te leggen. Ze houden de drang de cyclus af te maken, dus broeden etc. Als je haar dat niet biedt kan ze zichzelf helemaal uitputten door te blijven leggen.
Het ei moet minimaal de broedtijd die gebruikelijk is voor een meyer, blijven liggen. Daarna kan je 1 voor 1 om de dag een ei weghalen. |
Zondag 15 Augustus 2010 4:25 pm |
|
|
|
|
rosalie
Eitje
| rosalie |
|
|
help,
mijn forpus(groen) poept heel dun
en eet niet veel terwijl de ander wel eet
eerst was hij de baas maar nu die ander(blauw)
en hij is heel moe en rustig
wat moet ik doen?  |
Woensdag 20 April 2011 6:47 pm |
|
|
Sarah
Moderator

jammer dat ik je bericht nu pas lees maar hoe is het er nu mee? |
Zondag 1 Mei 2011 2:03 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

gut, ik zie dit ook nu pas..... ..staat niet helemaal op de verwachte plek zeg maar.....idd, hoe is het nu.....???? |
Maandag 2 Mei 2011 8:46 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:44 am
|
|
|
|
|