nest pyrrhura molinae cinnamon

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
millie
Kamikaze piloot

nest pyrrhura molinae cinnamon  Reageer met quote  

Had dit topic al eerder gemaakt maar kan hem niet meer vinden.

Ik ben weer moeder van 3 jongen baby cinnamontjes (L)

k ga zo snel mogelijk een dagboek aanmaken dan kunnen jullie ze volgen Hartje

Het zijn er nu 3 er liggen nog 2 eitjes maar die gaan denk ik niet meer uitkomen helaas Sad
Bericht Woensdag 14 Oktober 2009 5:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Mods verwijder dit topic maar weer ik heb net een mail gekregen dan ik mijn nestje niet op het internet mag laten zien.

Sorry voor het ongemak.
Bericht Woensdag 14 Oktober 2009 5:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tuurlijk mag je je nestje wel laten zien hier op Fluffies. Hartstikke leuk zelfs Wink Maar voor het adverteren zijn de regels aangescherpt.
http://www.fluffies.org/nl/reg.....14785.html
Bericht Woensdag 14 Oktober 2009 7:07 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey Millie. Het is zeer zeker niet zo dat je je nestjes niet meer mag laten zien.

Wat betreft het adverteren zijn de regels wel aangescherpt maar.. Als je hier regelmatig komt dan hoeft dat geen probleem te zijn. Mr. Green
Bericht Woensdag 14 Oktober 2009 10:05 pm
Pyrr
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ik kan me voorstellen dat nieuwkomers die alleen maar adverteren niet de bedoeling is.Maar hier die vastere members met een nestje,hartstikke leuk om te volgen!
En dan zie je tenminste ook hoe je vogeltje eruit ziet als het net geboren is Mr. Green

Ik vind de mensen hier betrouwbaarder dan op marktplaats Wink
Bericht Donderdag 15 Oktober 2009 7:18 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is absoluut zo Pyrr. Maar, het is op dit moment gewoon de adverteerders gewoon er ff op wijzen op de nieuwe regels want het is zeker niet dat we hun nestje niet willen volgen, no way, we volgen ze graag maar we moeten de regels respecteren en via de nieuwe regels kan het perfect hoor, voor iedereen die hier regelmatig zijn of haar nestje heeft. Dus, vanaf heden is het gewoon ff de regeltjes opnieuw lezen en die ff volgen maar verder, laat maar komen die foto's, we volgen ze graag.
Bericht Donderdag 15 Oktober 2009 7:39 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:45 am
  Berichten van afgelopen: