Wat heb je toch gedaan? Na een bevalling van ruim 4 dagen is er nu eindelijk een ei uitgekomen, naja eindelijk? IK WIL HET HELEMAAL NIET. Naja ik WIL het helemaal niet? Het is gewoon slecht voor de (ongeveer) 6,5 jarig vrouwtje dat een bijna dood ervaring heeft gehad met een nestje.
Normaal was het ei eruit poepen-> laten gaan
Maar nu is het stug op 1 ei broeden. (overigens he Noah, het is algemeen bekend dat parkieten niet zonder nestkastje broeden, WAAROM jij wel? eigenwijze trien)
Eigenwijze trien is het ook, zou het waar zijn dat dieren ook hun eigen lichaam aanvoelen? Dus dat het misschien nog gaat?
Overigens Pino (haar mannetje) is zo een 7 mnd, maarja is ook aan het puberen. Dus weet niet hoe erg hij haar voert.
EN ik weet niet bepaald wat ik moet doen aangezien ze het langst 1 maand op een ei heeft gebroed, wat dus niet bevrucht was.
Moet ik alles wat eruit komt schudden? Maar zal ze niet net zo lang doorgaan totdat ze een nestje heeft?
Enough questions to answer
Dinsdag 1 Maart 2011 7:53 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
eigenwijs is ze zeker. hahaha. arm ding. dus toch weer aan de leg. zou het een schijnzwangerschap zijn die ook bij mensen voorkomt?
je kan er niks aan doen om het te voorkomen. als zij willen doen ze het toch.
je kunt alleen maar hopen dat het goed gaat en ze er goed doorheen komt.
Woensdag 2 Maart 2011 8:39 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:45 am