|
|
|
KarinW
Fladderaar
Owke worden jullie al gek van me hahahaha ...
Ze zitten nu op 2 keer voeding, eten allebei de keren helemaal niet zoveel pap... maar 's morgens zitten ze wel te roepen om eten...dus om nou al 1 weg te laten vind ik ook zo wat... Ze vliegen de laatste tijd wel veel dus zijn ook wat grammetjes af.. eten goed zaadjes |
Vrijdag 25 September 2009 9:07 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Nou, gek worden we er niet van hoor. Ik vind het net goed dat je je vragen komt stellen.
Ik zou, denk ik, voeding per voeding nu gewoon gaan afbouwen, elke keer een beetje minder zodat ze echt zelf beetje bij beetje moeten zelf gaan bijvullen maar zodat je ook niet de voeding dat ze wel nog nemen niet in 1 keer weglaat, zo maak je die volledige overgang niet zo moeilijk.
Het is inderdaad heel normaal dat ze nu wat gewicht verliezen met het vliegen en het nog steeds zelfstandig worden maar het mag natuurlijk niet AL te veel gaan worden maar je houdt het onder toezicht dus dat zit wel goed lijkt me. |
Vrijdag 25 September 2009 9:45 pm |
|
|
KarinW
Fladderaar
quote:
Originally posted by Sarah
Nou, gek worden we er niet van hoor. Ik vind het net goed dat je je vragen komt stellen.
Ik zou, denk ik, voeding per voeding nu gewoon gaan afbouwen, elke keer een beetje minder zodat ze echt zelf beetje bij beetje moeten zelf gaan bijvullen maar zodat je ook niet de voeding dat ze wel nog nemen niet in 1 keer weglaat, zo maak je die volledige overgang niet zo moeilijk.
Het is inderdaad heel normaal dat ze nu wat gewicht verliezen met het vliegen en het nog steeds zelfstandig worden maar het mag natuurlijk niet AL te veel gaan worden maar je houdt het onder toezicht dus dat zit wel goed lijkt me.
ihihhi gelukkig worden jullie niet gek....
Ja nou laat ik het zo zeggen... de ochtendvoeding nemen ze klein beetje van en duiken dan gelijk de zaadbak in en die van de avond duiken ze zo snel mogelijk de slaapzak weer in... |
Vrijdag 25 September 2009 9:49 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Whahahahahhahaha, leuk gezegd. Valt er eigenlijk nog iets van de voeding af te bouwen dan?
 |
Vrijdag 25 September 2009 9:50 pm |
|
|
KarinW
Fladderaar
De ukkies zijn wel zelfstandig.. eten nog geen 3 ml met zijn 3 's avonds.. en vreten zaadjes ahahaha... Maandag gaan ze ongeveer verhuizen  |
Vrijdag 2 Oktober 2009 9:36 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Aaaa, eigenlijk goed nieuws maar ik begrijp ook je emoticon wel. Geniet nog met volle teugen dit weekend, vandaag en weet dat je ze alles hebt gegeven dat je kon geven. Ze hebben het supergoed gehad bij je. |
Zondag 4 Oktober 2009 12:04 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:45 am
|
|
|
|
|