Pap afbouwen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
KarinW
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Ik ken op zich de gewichten van een aga niet echt maar het klinkt me absoluut niet slecht hoor. Ze gaan goed regelmatig vind ik en liggen goed in de buurt van elkaar. Ze verliezen eens 1 gram maar dat is niet erg, ze gaan nog wel eens een gram verliezen, zolang ze niet teveel verliezen en ook terug gewicht bijkomen kan dat geen kwaad. Let ook goed op de ontlasting als ze overgaan op zelfstandig eten. Ook of ze zelf drinken. In het begin zal dat drinken nog niet veel zijn aangezien ze nog veel pap krijgen maar probeer het toch wat in de gaten te houden.

ja zal het in de gaten houden... Wink nou bedankt voor de antwoorden in ieder geval
Bericht Vrijdag 11 September 2009 2:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Geen probleem, komt wel goed hoor, je houdt alles goed in de gaten dus dat lukt vast prima.

Ik ga zo werken dus zal er ff niet meer zijn. Tot later. Wink
Bericht Vrijdag 11 September 2009 2:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
KarinW
Fladderaar

Reageer met quote  

Moeten ze eigenlijk ook al water hebben?
Bericht Zaterdag 12 September 2009 9:27 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wanneer ze wat beginnen te eten in het zaad of pellets of trosgierst zou ik oo kwater neer zetten. Niet dat ze er al veel van zullen drinken omdat ze ook nog pap krijgen maar dan hebben ze wel de mogelijkheid Wink

De jonge pyrrhura's waar ik handopfok mee deed gingen zich al heel snel zelf badderen in het waterbakje Mr. Green
Bericht Zaterdag 12 September 2009 9:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
KarinW
Fladderaar

Reageer met quote  

vind alleen de tijd tussen 7 en 5 uur wel erg groot..
Bericht Zaterdag 12 September 2009 11:07 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Water mag je inderdaad al aanbieden. Kan geen enkele kwaad, alleen zien dat het ondiep is natuurlijk indien je met een schaaltje werkt.
Bericht Zaterdag 12 September 2009 12:52 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by KarinW
vind alleen de tijd tussen 7 en 5 uur wel erg groot..

Eten ze al wat zelf? Is de krob al veel eerder leeg dan 17.00 uur
Bericht Zondag 13 September 2009 11:51 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:45 am
  Berichten van afgelopen: