Pascal's kweek 2010: Pyrrhura Molinae Molinae

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Maar dan zijn er nog de fluffie regels waar je hoe dan ook mee ingestemd bent bij de registratie. Dus fluffies heeft jouw toestemming om de berichten niet te hoeven verwijderen, maar de beslissing bij de moderators te laten.

Niet elk forum heeft dezelfde regels..
Bericht Vrijdag 3 September 2010 12:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
pascallo
Waarschuwingen: 1

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Whahahahahahaha, sorry maar hier maak je jezelf wel echt belachelijk mee. Wie schiet nu direct in de verdediging. Voor een "niet" moeilijke mens doe je nu wel echt moeilijk.

Even een reactie op het citaat wat je daar plaatst. Je snapt het denk ik niet helemaal maar alles wat naar fluffies gaat is het eigendom van fluffies.
Moet je nog maar eens goed gaan nalezen, ik ga mijn tijd niet verprutsen met het te zoeken maar het staat er wel degelijk.

Je mag altijd vragen om dingen te verwijderen maar WAAR staat er dat wij wettelijk verplicht zijn dit ook te doen??????

Jeetje zeg, heb je niets anders te doen dan?
Ik heb je altijd netjes behandeld, maar nu ga je toch echt wel wat ver, zonder enige wettelijke poot om op te staan.
Wij zitten je hier niet bij adres te vermelden, jij zoekt iets wat er niet is en verwijderen? NEE, alles blijft zoals het is.
DANK U

je hebt mij idd altijd nets behandeld, ik jou ook voor zover ik weet. Tot op jouw reactie zie ik ook nergens dat ik jou als persoon aanval. Als dat wel zo is zou ik graag willen weten waar dat is gebeurd.

Het gaat me ook totaal niet om die berichten. Het gaat me op de manier waarop.

Maar goed. Als je mij dwars wilt liggen, dan kan ik dat ook.

De meeste van mijn berichten bevatten foto's. Deze zijn per direct geblokkeerd voor het fluffies forum, dus die topics zijn niet veel meer waard om te laten staan. Dat is dan jullie keuze. Wink
Bericht Vrijdag 3 September 2010 12:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
pascallo

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Egwene
Maar dan zijn er nog de fluffie regels waar je hoe dan ook mee ingestemd bent bij de registratie. Dus fluffies heeft jouw toestemming om de berichten niet te hoeven verwijderen, maar de beslissing bij de moderators te laten.

Niet elk forum heeft dezelfde regels..

Oke. Maar als jij bij mij een auto koopt en ik zeg jou dat je met deze auto door rood mag rijden? Denken
Bericht Vrijdag 3 September 2010 12:42 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Als ik bij jou een auto koop heb ik daarna niks meer met jou en je regels te maken. Als ik actief ben op een forum, heb ik nog steeds met de regels van dat forum te maken.

Je vergelijkt nu appels met peren. Allebei fruit, maar om het te vergelijken alsof het hetzelfde is...
Bericht Vrijdag 3 September 2010 12:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ach, weet je, doe gerust wat je wil en blokkeer zoveel foto's als je wil.

De berichten blijven staan en daarmee basta

Ik haat chantage en dat is precies wat je nu aan het doen bent.

Dus, ga je gang, ik hou je niet tegen (kan je mij dat toch al niet verwijten)

Misschien nog niet opgevallen maar ik ben niet snel bang te maken met wetten en chantage.

Wat er gebeurd is? Wel, je bent je gaan aanstellen. Dat is wat er gebeurde.
Bericht Vrijdag 3 September 2010 12:44 pm
pascallo

Reageer met quote  

quote:
Als ik bij jou een auto koop heb ik daarna niks meer met jou en je regels te maken. Als ik actief ben op een forum, heb ik nog steeds met de regels van dat forum te maken.

Je vergelijkt nu appels met peren. Allebei fruit, maar om het te vergelijken alsof het hetzelfde is...

Dat is waar. Maar op zich is dit wel een interessant punt.

Je kunt het namelijk ook nog onder het intellectueel eigendom schalen. Niet dat mijn berichten van hoog intelligent niveau zijn (ik zal het zelf maar even zeggen), maar toch. Mr. Green
Bericht Vrijdag 3 September 2010 12:46 pm
pascallo

Reageer met quote  

quote:

De berichten blijven staan en daarmee basta

Zoals ik al zei: Die berichten kunnen me niets schelen. Het gaat op de
manier waarop.

quote:

Ik haat chantage en dat is precies wat je nu aan het doen bent.

En ik heb een hekel aan machtsmisbruik Wink

Laatst aangepast door pascallo op Vrijdag 3 September 2010 12:52 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht Vrijdag 3 September 2010 12:47 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by pascallo
quote:

Dat is waar. Maar op zich is dit wel een interessant punt.

Je kunt het namelijk ook nog onder het intellectueel eigendom schalen. Niet dat mijn berichten van hoog intelligent niveau zijn (ik zal het zelf maar even zeggen), maar toch. Mr. Green

Dan zijn er 2 punten:
- er is niet te bewijzen dat het om jouw intellectuele eigendom gaat, want voor hetzelfde geldt heb je het gejat van een ander en ben je dus nu dief van een intellectueel van een ander;
- je bent ermee akkoord gegaan bij de registratie dat je berichten in het beheer lagen van de moderators en zij dus bepalen wat ermee gebeurd. Dan had je je intellectuele eigendom eerder moeten willen beschermen en daar niet achteraf mee aan moeten komen. Dan had je je dus technisch gezien niet moeten registreren.
Bericht Vrijdag 3 September 2010 12:52 pm
pascallo

Reageer met quote  

quote:

Dan zijn er 2 punten:
- er is niet te bewijzen dat het om jouw intellectuele eigendom gaat, want voor hetzelfde geldt heb je het gejat van een ander en ben je dus nu dief van een intellectueel van een ander;
- je bent ermee akkoord gegaan bij de registratie dat je berichten in het beheer lagen van de moderators en zij dus bepalen wat ermee gebeurd. Dan had je je intellectuele eigendom eerder moeten willen beschermen en daar niet achteraf mee aan moeten komen. Dan had je je dus technisch gezien niet moeten registreren.

Maar je kunt een wet niet overrulen met eigen regeltjes. Dat bedoelde ik ook duidelijk te maken met het voorbeeld van die auto met rood licht.

Een auteursrecht (nog maar eentje erbij om het ingewikkelder te maken) heb je gewoon. Die hoef je niet te registeren en zelfs niet met een copyright teken te markeren. Die laatste kun je doen om het copyright te benadrukken, maar heeft verder geen waarde.
Bericht Vrijdag 3 September 2010 12:54 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heb je hier een boek geschreven of zo? Auteursrechten. Je VERKOOPT gaaien waar ze niet horen te staan, zo moeilijk zijn de regels van het forum niet en als je die goed had gelezen dan was je nu niet zo ver aan het zoeken

Machtsmisbruik, hahahahaa, die is nog beter zelfs.

Ik volg ook de regels die me zijn opgedragen als moderator, maar blijkbaar bestaan die voor jou niet.

Verder zou ik zeggen, geniet nog van je woede want jeetje, wat kan je er wat van.

Zo, verder ben ik ook geen moeilijk mens.

Misschien dat je dat nog niet wist, wou ik toch ook ff zeggen.
Bericht Vrijdag 3 September 2010 12:59 pm
pascallo

Reageer met quote  

quote:
Heb je hier een boek geschreven of zo? Auteursrechten. Je VERKOOPT gaaien waar ze niet horen te staan, zo moeilijk zijn de regels van het forum niet en als je die goed had gelezen dan was je nu niet zo ver aan het zoeken

KIJK. He he. Ik lees nu wat ik fout heb gedaan. Poeh poeh. Al die moeite om een antwoord te krijgen. Ik had mijn Pyrrhura's op de verkeerde plaats aangeboden?

Ik had de regels namelijk WEL gelezen, maar aangezien ik de laatste maanden niet erg veel online ben geweest had ik de 40 berichten in een maand ook niet. Dus hoe moet ik dan weten wat er aan de hand is?

Ik ga niet een hele advertentie tekst opnieuw opstellen (want de tekst hiervan was verwijderd) om het daarna alsnog een keer verwijderd te zien worden.

Misschien kunnen jullie dit eens in het team overleggen. Als jullie als team een beetje duidelijker zijn naar de leden ipv achter regeltjes te verschuilen of ze naar de regels door te verwijzen, dan voorkom je een hoop ergenissen en/of onbegrip.
Bericht Vrijdag 3 September 2010 1:05 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Doe toch niet zo Pascallo. Ongeacht hoe lang je niet online bent geweest, de regels zijn voor iedereen zichtbaar, ook voor jou dus dat excuus is echt waardeloos. Maar, ga gerust zo verder. Je laat alleen maar zien hoe je bent.

De regels staan er al lang hoor, mocht je gewoon de moeite doen om ze te lezen eer je iets doet dan moest je niet zo met modder gooien.
Of dacht je nu echt dat we bij elke inlog iedereen ff de regeltjes typen?
Enfin, als jij had gedaan wat moest (regels lezen eer je wil verkopen) dan was dit niet nodig geweest om zo'n tamtam te maken over hoe onrechtvaardig we je hier behandelen. JEZUS, anderen lezen ook de regels of we wijzen ze er even naar, net als bij jou. Het is niet dat je hier nieuw bent
Bericht Vrijdag 3 September 2010 1:24 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar voor mij zijn de regels hier helder en duidelijk. Dus ik denk dat ook jij alleen voor jezelf kan spreken als ze dat voor jou niet waren. Ik vind dat het "team" geen reden heeft om hier nog tijd aan te besteden omdat er nu naar voren komt dat 1 persoon de regels niet doorheeft terwijl anderen daar tot nu toe nog geen last van hebben gehad.
Bericht Vrijdag 3 September 2010 1:40 pm
pascallo

Reageer met quote  

quote:
Doe toch niet zo Pascallo. Ongeacht hoe lang je niet online bent geweest, de regels zijn voor iedereen zichtbaar, ook voor jou dus dat excuus is echt waardeloos. Maar, ga gerust zo verder. Je laat alleen maar zien hoe je bent.

Nou ja!. Je bent me hier persoonlijk aan het aanvallen Sarah. Ik mag dat als lid niet, maar jij als moderator zeker niet. Ik geloof dat je als moderator toch wel het goede voorbeeld moet geven? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Ik geloof dat je elkaar met respect moet behandelen, maar dat is hier ver te zoeken naar mijn mening. Je zit me me al in een aantal berichten belachelijk te maken. Als jij je daar prettig bij voelt dan ga gerust je gang, maar ik verlaag me daar niet toe.

quote:
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar voor mij zijn de regels hier helder en duidelijk. Dus ik denk dat ook jij alleen voor jezelf kan spreken als ze dat voor jou niet waren. Ik vind dat het "team" geen reden heeft om hier nog tijd aan te besteden omdat er nu naar voren komt dat 1 persoon de regels niet doorheeft terwijl anderen daar tot nu toe nog geen last van hebben gehad.

Beste Annemarie. Ik spreek in dit geval uit mijn eigen ervaring. Maar ik weet dat er meerdere mensen zijn die problemen hebben. Maar die spreken dat niet uit. Dat ik als jan lul mijn mond opentrek wil nog niet zeggen dat ik de enige ben die een probleem heeft. Ik kan het me niet voorstellen. Het is alleen dat ik niet ja en amen zeg maar mijn mening erover uitspreek. Dat is heel wat anders.

Overigens wel heel fijn dat jij geen problemen met de regeltjes heb. Veertje
Bericht Vrijdag 3 September 2010 1:59 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik vind het jammer dat een kleine irritatie zo op de spits wordt gedreven. De mods hier op het forum doen hun best om alles in goede banen te leiden. Het is jammer dat de manier waarop wij de regels handhaven je niet is bevallen, maar so be it. De regels omtrent vogelverkoop hier zijn er niet voor niets, verkoop van vogels is immers niet de insteek van dit forum. Vandaar de regels, de verwijzing naar desbetreffende regel lijkt mij meer dan voldoende als uitleg. Als mensen oprecht problemen hebben met bepaalde regels en voor wijziging goede argumenten aandragen, zijn wij zeker bereid die te bekijken. Ik ga een goede discussie niet uit de weg, maar dit topic verzandt in kinderachtige taferelen. Ik stel voor om weer volwassen te reageren, of om het te laten.
Bericht Vrijdag 3 September 2010 2:27 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:46 am
  Berichten van afgelopen: