Valkparkiet met jong blijft eitjes leggen, advies?
hallo vogelvrienden
ik heb weer een vraagje
mijn valkje zit nog in het blok en durf niet te zeggen hoe oud ie eigenlijk is
hij word nog steeds gevoerd door de ouders en probeert wel uit het hokje te komen maar dat lukt nog niet.
de moeder zit ook in het nestje niet om te voeren soms maar om eieren te leggen wat moet ik hier mee
ze doet het jong naar mijn weten geen kwaad maar het lijkt me ook niet goed als er weer meteen een nestje komt en zeker niet als het jong er nog bij zit
ik heb weer een nieuwe foto gezet zoals ie er nu uitziet
wie geeft mij raad
groetjes juudje
Ikzelf kan je hier geen raad op geven maar je kan beter je vraag stellen bij het "kweken"(zie link) want daar komen heel veel mensen voorbij die kweken met hun gaaitjes en je vrij waarschijnlijk wel raad kunnen geven hoor. Daar zal je in elk geval meer raad krijgen over kweken dan hier in het voorstelrubriek. Misschien kan je daar je vraag nog ff stellen of kan Sue je topic verplaatsen.
Had je 1 valkje uit je vorge nestje? Heb je al bekeken of hij "gezond"is. Heeft hij al vleugelpennen of zit hij nog niet goed in de veren.
Als het popje alweer bezig is met een nieuw nest kan je de eitjes eventueel omwisselen voor nep eitjes. Nooit zomaar eitjes weghalen en niets terug leggen. Ze blijven dan nl. leggen.
succes !!!!
Dinsdag 8 April 2008 11:55 am
Fluffy Sue Site Admin
Re: Valkparkiet met jong blijft eitjes leggen, advies?
Hoi Juudje, ik heb de titel van je bericht even veranderd en je bericht verplaatst. Hopelijk reageren er nu meer mensen!
Zaterdag 12 April 2008 8:13 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 6 Juli 2008 10:52 pm