vanaf welke leeftijd?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Pyrococcus
Net uit het ei

vanaf welke leeftijd?  Reageer met quote  

Hoe oud moeten pyrrhura's zijn om te mogen gaan kweken?

Mijn Pyrrhura molinae koppel bestaat uit een man van eind december 2009 en een pop van begin februari 2010. Het is heel grappig om te zien hoe de man met zijn 2 dames omgaat (er zit nog een rupicola pop bij). Heel beschermend. Ik mag wel alles doen met de dames, maar hij komt er wel bijzitten, kijken of het wel goed gaat. De rupicola dame zal naar een andere kooi gaan, zodra ik een nestkast bij het koppel ga hangen. Ze hebben nu een slaaptentje, maar ineens vinden ze het leuker om op stok/tegen de tralies op een kluitje te hangen. Gekke beesten. De rupicola zal 1 van de jongen als vriendinnetje krijgen. Is de planning ten minste.
Bericht Dinsdag 9 November 2010 12:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Met 1 jaar zijn ze broedsrijp, ik heb al eens een koppel gehad die eerder jongen had maar met 1 jaar het beste
Bericht Dinsdag 9 November 2010 5:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

zou ze trouwens niet met z'n 3en houden wil je een nest
Bericht Dinsdag 9 November 2010 5:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:47 am
  Berichten van afgelopen: