Mijn schatjes had ik even uitgeprobeerd met een gewoon lepeltje en dat vinden ze veel lekkerder als van een spuitje lijkt wel ahah...
Maar nu vroeg ik me af hoe kom ik aan zo'n lepeltje met gebogen zijkanten, hebben jullie die zelf gebogen of kan ik dat ook gewoon kopen..
Wil het liefst er zo snel mogelijk aankomen, hoop dat iemand antwoord heeft
quote:Originally posted by margreet
Ik heb zelf altijd theelepeltjes gebruikt en dat werkte prima. Ik weet dus niet waar je andere lepeltjes kunt kopen.
owke ja ik gebruik nu een plastic lepeltje wat in een puntje loopt...op zich gaat het wel maar het is een beetje breed... denk dat het gewoon kwestie is van buigen als ik lepeltje wil, maar dacht misschien weet iemand of je dat gewoon kan kopen
Ik buig ze ook zelf. Wanneer ze nog heel klein zijn is het nog makkelijker om een klein borrel lepeltje te buigen
Wel even goed opletten dat er geen scherpe randjes aan komen
Weet wat je bedoelt want ik heb zelf ook zo'n lepeltje en die is van plastic .
Kan me helaas niet meer herinneren hoe ik er aan ben gekomen
Misschien bij de dierenarts , dierenwinkel ?
owke zal wel is rondkijken, gaat nu op zich wel met andere lepeltje.. alleen is het zo moeilijk om te kijken hoeveel ze nou gehad hebben... maar kijk gewoon beetje naar de kropjes...
Maandag 7 September 2009 4:07 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
wat je kan doen met een plastic lepeltje is even in kokend water houden, daardoor wordt het plastic zacht en zo kan je het voorzichtig ombuigen, hoef je geen theelepeltje te verbuigen.
Dinsdag 8 September 2009 7:35 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:49 am