Voer lepeltje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kweken met papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
KarinW
Fladderaar

Voer lepeltje  Reageer met quote  

Ja weer is een vraagje van mij...

Mijn schatjes had ik even uitgeprobeerd met een gewoon lepeltje en dat vinden ze veel lekkerder als van een spuitje lijkt wel ahah...
Maar nu vroeg ik me af hoe kom ik aan zo'n lepeltje met gebogen zijkanten, hebben jullie die zelf gebogen of kan ik dat ook gewoon kopen..
Wil het liefst er zo snel mogelijk aankomen, hoop dat iemand antwoord heeft
Bericht Vrijdag 4 September 2009 10:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
margreet
Fladderaar

Reageer met quote  

Ik heb zelf altijd theelepeltjes gebruikt en dat werkte prima. Ik weet dus niet waar je andere lepeltjes kunt kopen.
Bericht Zaterdag 5 September 2009 8:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
KarinW
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by margreet
Ik heb zelf altijd theelepeltjes gebruikt en dat werkte prima. Ik weet dus niet waar je andere lepeltjes kunt kopen.

owke ja ik gebruik nu een plastic lepeltje wat in een puntje loopt...op zich gaat het wel maar het is een beetje breed... denk dat het gewoon kwestie is van buigen als ik lepeltje wil, maar dacht misschien weet iemand of je dat gewoon kan kopen
Bericht Zaterdag 5 September 2009 8:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik buig ze ook zelf. Wanneer ze nog heel klein zijn is het nog makkelijker om een klein borrel lepeltje te buigen Wink
Wel even goed opletten dat er geen scherpe randjes aan komen
Bericht Zaterdag 5 September 2009 9:07 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
bianca40
Kuikentje

Reageer met quote  

Weet wat je bedoelt want ik heb zelf ook zo'n lepeltje en die is van plastic .
Kan me helaas niet meer herinneren hoe ik er aan ben gekomen Embarassed
Misschien bij de dierenarts , dierenwinkel ?
Bericht Maandag 7 September 2009 11:22 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
KarinW
Fladderaar

Reageer met quote  

owke zal wel is rondkijken, gaat nu op zich wel met andere lepeltje.. alleen is het zo moeilijk om te kijken hoeveel ze nou gehad hebben... maar kijk gewoon beetje naar de kropjes...
Bericht Maandag 7 September 2009 4:07 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat je kan doen met een plastic lepeltje is even in kokend water houden, daardoor wordt het plastic zacht en zo kan je het voorzichtig ombuigen, hoef je geen theelepeltje te verbuigen.
Bericht Dinsdag 8 September 2009 7:35 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:49 am
  Berichten van afgelopen: