Ik heb een filmpje van onze lori kunnen maken terwijl ik hem door middel van een druifje heb kunnen laten ja zeggen. Klik op de link hieronder voor het filmpje van onze lori Diablo zegt ja...
Je hoort heel goed het verschil van mijn stem en die van onze lori... Zet het geluid aan en luister goed. Hij zegt niet alleen ja, maar knikt ook ja.
Ik ben eens benieuwd of er nog iemand een lori heeft die een woordje kan zeggen of kan praten? En of die ook een filmpje daarvan heeft of zou kunnen maken...
quote:Originally posted by esjo
Wat een schat zeg en je hoort inderdaad duidelijk het "ja".
Hij is soms wel wat koppig om te praten, maar met iets lekkers kun je hem wel verlijden om woordjes te laten zeggen. Zo baas, zo lori... Hi hi hi.. Elke morgen zit hij zijn woordje ja in te oefenen. Dat is nogal wat als je hem bezig hoort. Maar wel ooooh zo schattig!
quote:Originally posted by Sarah
Dit is echt zo lief lief lief en vol overtuiging gaat dat kopje ja-knikken ook nog. Zo mooi zeg. Die ja is ECHT duidelijk hoor, heel knap.
Ik had ook nooit gedacht dat die zo duidelijk zou kunnen praten. De helft van de tijd zit die dingen te zeggen dat je echt niet kan verstaan, maar dat woordje ja komt er echt wel heel duidelijk uit en hij weet maar al te goed als die ja zegt dat die zijn kopje ook mee moet bewegen.
Vrijdag 23 Oktober 2009 7:06 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:41 am