Vogeltuigje Lori van de Blauwe Bergen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Lori forum, voor lori's

Auteur Onderwerp
Mariss
Vlieger

Vogeltuigje Lori van de Blauwe Bergen  Reageer met quote  

Hoi!
Ik vroeg het al een keer in mijn voorsteltopic, maar dan nog een keer hier.
Wat voor vogeltuigmaat heeft de Lori van de blauwe bergen?
Doeiii!
Bericht Maandag 18 Mei 2009 3:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oei, zelf heb ik geen tuigje, kan het je dus niet zeggen maar vast wel iemand die je dat wel kan vertellen, iemand die er eentje heeft of zo.
Bericht Maandag 18 Mei 2009 8:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat weegt een lori van de blauwe bergen als ik vragen mag? Ze hebben ongeveer dezelfde bouw als een pyrrhura maar volgens mij zijn ze groter?
Bericht Dinsdag 19 Mei 2009 6:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

hij is ong 30 cm en 130 gram. Als ik google moet geloven dan haha.
Bericht Dinsdag 19 Mei 2009 6:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Mariss
Vlieger

Reageer met quote  

Deze mag gesloten worden, ik heb bericht terug van lorreco en het is: Petit. Jammer hadden ze t niet bij lorreco, dus ik heb t bij de vogelkelder besteld via de site.
Bericht Dinsdag 19 Mei 2009 5:01 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

oké, zal er een slotje opdoen. Wink
Bericht Dinsdag 19 Mei 2009 7:50 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zou deze maat niet doen.
Waarschijnlijk past het hoofd er niet doorheen. Ik heb voor Wheezy dezelfde maat en.. Zijn hoofd past echt niet. (Wheezy is maar 90 gram)
Bericht Woensdag 20 Mei 2009 7:00 am

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:43 am
  Berichten van afgelopen: