De advertentie van de Huisdiersuper

Muisparkieten

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Muisparkieten forum (monniksparkieten)

Auteur Onderwerp
millie
Kamikaze piloot

Muisparkieten  Reageer met quote  

Zoals sommige van jullie wisten is dat ik een koppel muisparkieten had.

Een kennis heeft ze overgenomen omdat ik vond dat ze in een voliere horen bij mij zaten ze dat niet en ik vond dat nogal zielig.

en Groot nieuws ze hebben 5 eieren:)
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 9:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Muisparkieten  Reageer met quote  

Wat gaaf zeg Millie! Gefeliciteerd met de eitjes! Hebben je muisparkieten ook namen?
Heb nog geen profiel van ze gezien. Twisted Evil (Ze zouden de eerste muisparkieten zijn!)
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 9:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat leuk zeg. Dan zitten ze zeker goed, anders leggen ze ook geen eitjes Very Happy
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 12:59 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Nee geen namen maar ze zijn niet meer van mij he ik heb ze wel een tijd gehad maar volgens mij zijn ze beter af in een voliere nu wonen ze hier niet vet vandaan bij kennissen en die vertelde mij dat ze nu al eitjes hebben en ze zijn net 1 maand weg hihihih.
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 1:56 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Zo, ik weet niet wat ik heb ofzo.. Embarassed Ik was vlg mij even afgeleid en heb daarna het antwoord getikt. Stom! Stom! Stom! Stom! Stom! Stom!
Ik hoop dat je foto's gestuurd krijgt, of ze zelf kan maken. Mr. Green
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 8:41 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 23 November 2008 4:55 pm
  Berichten van afgelopen: