De advertentie van de Huisdiersuper

Beak-o-matic

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien en parkieten foto's/ filmpjes

Auteur Onderwerp
PeCe
Beginnende vlieger

Beak-o-matic  Reageer met quote  

Navolgend filmpje moet je niet al te serieus nemen EN je moet engels verstaan om het te kunnen volgen. Heel aardig reclame?! filmpje waarin net als in het echt een duur iets, goedkoop en alles oplossend wordt aangeprezen.
http://www.happybirds.com/beak.mov

Dit is een quicktime filmpje. Mocht je geen quicktime op de computer hebben, dan KAN je dat hier downloaden; klik hier voor download
Bericht Dinsdag 23 September 2008 11:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Cosch
Vlieger

Reageer met quote  

geweldig! Laughing Laughing
Bericht Woensdag 24 September 2008 6:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Beak-o-matic  Reageer met quote  

Wat een schitterend filmpje zeg! Veertje Ik heb me rot zitten lachen, de persoon die dit heeft gemaakt zit vast en zeker in de marketing. Laughing (Ik zou graag zo'n beak-o-matic hebben.. Mr. Green )
Bericht Woensdag 24 September 2008 9:29 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whahahahahaha, geweldig hoor. Ik heb me haast een breuk gelachen toen hij in bij de borstels werd "gehangen". Hahahaha, leuk filmpje. Veertje
Bericht Woensdag 24 September 2008 1:58 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Die is lachen, geweldig zeg. 19,95...niet duur hoor. Ik heb hem besteld, hahahaha Laughing Laughing
Bericht Zondag 28 September 2008 8:54 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Laughing Hahaha wat een gaaaaaaaf filmpje en die beak-o-matic is helemaal super!! Mr. Green
Uiteraard wil ik die ook graag bestellen Veertje
Bericht Zondag 28 September 2008 9:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Pffffff, ik had geen haakjes meer om hem aan te hangen in de garage, die maar eerst bijgekocht maar nu is die handige Beak-o-matic niet meer in voorraad. Moet ik nog al mijn klusjes zelf doen. Stom! Stom! Stom! Stom! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 29 September 2008 9:21 am
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Laughing Haha lol Sarah Veertje
Bericht Dinsdag 30 September 2008 9:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Hulde!
Bericht Woensdag 1 Oktober 2008 9:25 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 23 November 2008 4:31 pm
  Berichten van afgelopen: