|
|
|
esjo
Fluffies bewoner
| Filmpje van pratende Herman |
|
|
Na 20 minuten filmen en drie uur knippen en monteren staat er nu een filmpje van Herman in mijn dagboek waarop hij zijn kunsten laten horen.
http://www.fluffies.org/nl/dag.....p4218.html |
Vrijdag 3 Oktober 2008 2:44 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
Leuk zeg dat doet koosje herman niet na hoor hhiihih |
Vrijdag 3 Oktober 2008 2:56 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: Filmpje van pratende Herman |
|
|
Is dat Herman die zo fluit? Het lijkt wel een grijsje. Hij klinkt heel anders dan Iago vind ik. (Kan ook aan de camera liggen)
Hij heeft wel een ongelooflijk lief stemmetje zeg.
En dat leegloopgeluidje.. Dat ken ik wel!  |
Vrijdag 3 Oktober 2008 10:42 pm |
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Millie, maar koosje doet weer dingen die Herman niet nadoet - voortplanting bv hahaha
Herman fluit mooi vind ik zelf ook wel. 's'Ochtends hebben we hele fluitgesprekken met lekaar. Wel grappig. Ik fluit dan iets en hij geeft fluitend antwoord, dat kan zo maar 10 minuten doorgaan, haha Erg gezellig
Klinkt ie zo anders Sue, weet jij zo waar je filmpje hebt staan van pratende Iago? De camera geeft het geluid, de klank goed weer, geen vervorming.
In het begin praatte Herman veel meer heliumachtig. De laatste tijd probeert hij meer mijn stem te imiteren. Dat lukt dan wel niet, maar dat hele erge heliumachtige is eraf.
Hij is nu bezig met het oefenen van "hallo"
Lief hé, dat leeglopen  |
Zaterdag 4 Oktober 2008 9:38 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ik vind het hoe dan ook schitterend hoe Herman op die jonge leeftijd zo kan praten. Knap hoor.  |
Zondag 5 Oktober 2008 8:35 am |
|
|
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Thanks Sarah.
Ik moest net zo lachen. Herman doet mijn niezen na. De afgelopen dagen ben ik wat aan het niezen geweest en hij doet het nu al na. Wat een heerlijk ding is het toch  |
Zondag 5 Oktober 2008 9:57 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ik vind Iago echt anders klinken. Ik heb niet zo gek veel filmpjes van pratende Iago. Op deze pagina staan wat filmpjes van 'm: http://www.fluffies.org/en/flu.....php?id=156 (helemaal onderaan)
Herman's stemmetje is wat 'echter' vind ik, net wat je aanhaalde 'minder helium-achtig'. |
Zondag 5 Oktober 2008 10:03 am |
|
|
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Iago klinkt idd. heel anders. Zo klonk Herman in het begin ook meer. Maar wel ook een heel lief stemmetje
Ik keek ook dat filmpje van Iago probeert aandacht te trekken . Dat is net Herman. Die kan dat ook zo. Alles halen ze uit de kast. Voral dat draaien met het lichaampje. Ik vind het wel grappig om te zien.
Herman doet dat vooral als er bezoek is. En als het bezoek hem dan aandacht wil geven dan gaat hij in de aanval. Gekke muts  |
Zondag 5 Oktober 2008 10:11 am |
|
|
Egwene
Beginnende vlieger
Haha, is wel een beetje Donald Duck geluid...leuk!
Gogo was er zelfs een beetje stil van. En Otto die al aan het dutten was, werd wakker en heeft geïnteresseerd zitten luisteren! |
Woensdag 8 Oktober 2008 8:46 pm |
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Wat leuk Egwene, Herman had toeschouwers  |
Woensdag 8 Oktober 2008 11:54 pm |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by esjo
Millie, maar koosje doet weer dingen die Herman niet nadoet - voortplanting bv hahaha
Herman fluit mooi vind ik zelf ook wel. 's'Ochtends hebben we hele fluitgesprekken met lekaar. Wel grappig. Ik fluit dan iets en hij geeft fluitend antwoord, dat kan zo maar 10 minuten doorgaan, haha Erg gezellig
Klinkt ie zo anders Sue, weet jij zo waar je filmpje hebt staan van pratende Iago? De camera geeft het geluid, de klank goed weer, geen vervorming.
In het begin praatte Herman veel meer heliumachtig. De laatste tijd probeert hij meer mijn stem te imiteren. Dat lukt dan wel niet, maar dat hele erge heliumachtige is eraf.
Hij is nu bezig met het oefenen van "hallo"
Dat doet ze nog niet hoor hihihihiih gaat nog wel 3 jaar duren
Lief hé, dat leeglopen
|
Donderdag 9 Oktober 2008 6:49 am |
|
|
esjo
Fluffies bewoner
quote:
Originally posted by millie
Dat doet ze nog niet hoor hihihihiih gaat nog wel 3 jaar duren