De advertentie van de Huisdiersuper

Foto's van nog meer 'martelwerktuigen'

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien en parkieten foto's/ filmpjes

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Foto's van nog meer 'martelwerktuigen'  Reageer met quote  

http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=4156
Bericht Maandag 8 September 2008 7:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Leuk dat Zazu er zoveel lol mee heeft!
Bericht Maandag 8 September 2008 8:21 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zag ze net in je dagboek. Knap zijn ze maar volgens mij zou onze Jos daar héééééél lang overdoen om die door te krijgen. Hahaha maar Zaaz is daar nogal een krak in en gaat dat volgens mij snel kunnen.

3 kleine kleutertjes Nee! Nee! Laughing
Bericht Maandag 8 September 2008 8:21 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Gave speeltjes zeg. Zazu vindt ze helemaal geweldig he.
En 3 kleine kleuters, ik zie er toch echt 4 zitten hoor Laughing
Bericht Maandag 8 September 2008 9:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Volgens mij was Iago een beetje gestraft door de andere 3, hij zat daar precies zo boos te kijken Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 8 September 2008 9:55 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Zazu houdt wel van draaien en schroeven aan z'n speeltjes. Hij wéét dat er soms iets heel lekkers uitkomt. (Hij laat dan zo'n gesmoord gilletje horen, heel grappig)

Ennuh, de drie kleine kleutertjes zitten op een hek. (tak deze keer) Het vierde kleutertje houdt zich afzijdig. Embarassed Laughing
Bericht Maandag 8 September 2008 9:20 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Volgens mij was Iago een beetje gestraft door de andere 3, hij zat daar precies zo boos te kijken Laughing Laughing Laughing

Iago was niet gestraft hoor. Laughing Hij houdt gewoon niet van al dat hele plakkerige gedoe. Laughing
Bericht Maandag 8 September 2008 9:21 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

O, dus, Iago is niet zo'n slijmerd als die andere 3 kleine groene kippetjes Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil (wat zijn we lief voor ze) Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 9 September 2008 7:04 am
Egwene
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Martelwerktuigen...haha, wel een leuke benaming hoor!!
Wat een leuk werk voor ze. Onze meyer is ook erg goed in schroefjes losdraaien (vandaar dus nu ene kooi waar hij dit niet bij kan, want bij zijn oude kooi lag het deurtje voor het eten er nog wel eens uit...) Zo'n speeltje willen we voor haar ook nog eens aan gaan schaffen..
WEl een hele knappe zazu hoor, dat hij dat al zo snel kan!
Bericht Dinsdag 9 September 2008 7:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Egwene
Martelwerktuigen...haha, wel een leuke benaming hoor!!
Wat een leuk werk voor ze. Onze meyer is ook erg goed in schroefjes losdraaien (vandaar dus nu ene kooi waar hij dit niet bij kan, want bij zijn oude kooi lag het deurtje voor het eten er nog wel eens uit...) Zo'n speeltje willen we voor haar ook nog eens aan gaan schaffen..
WEl een hele knappe zazu hoor, dat hij dat al zo snel kan!

Dat heb je aan Swanny te danken. Laughing Die kwam ermee.
Wat leuk dat je meyer (Sterre??) daar ook zo goed in is. Misschien kan je ook van die speeltjes met vleugelmoeren voor hem bestellen? Je moet ze alleen wel goed controleren of alle bevestigingen nog goed zitten want die willen ze ook wel eens losdraaien!
Bericht Dinsdag 9 September 2008 8:25 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
O, dus, Iago is niet zo'n slijmerd als die andere 3 kleine groene kippetjes Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil (wat zijn we lief voor ze) Laughing Laughing Laughing

Whahaha zo kan je het ook zien! Laughing Ik vind het af en toe wel sneu voor Iago hoor. Embarassed
Bericht Dinsdag 9 September 2008 8:26 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik merk dat nu eigenlijk ook al met Fluf en Jos. Jos is niet zo'n slijmbal als Fluf en dan voel je je vanbinnen ietsje minder natuurlijk maar dan los ik het hier op door Fluf niet tegen mij te laten slijmen maar tegen Jos. Dan voel ik mij al een stuk beter want dan is Jos er ook bij betrokken en hij vindt Fluf geweldig. Fluf weet het nog niet goed van Jos maar hij kan het leren vertrouwen, we zien wel. In elk geval is het voor Jos wel goed geweest dat Fluf kwam. Moet je die 2 overdag tegen mekaar horen kletsen, precies 2 roddeltantes. Hier kan dat natuurlijk met 2 gaaitjes, dan kunnen ze niet zoveel kiezen natuurlijk. Laughing
Bericht Dinsdag 9 September 2008 8:30 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha twee roddeloompjes is het volgens mij Sarah! Nee! Nee! (Al klinkt Joske als een meisje.. Laughing )
Echt gaaf dat dit zo'n gouden greep bleek te zijn. Veertje
Bericht Dinsdag 9 September 2008 8:36 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is natuurlijk nog niet te voorspellen hoe ze gaan doen als ze echt "vrij" samen gaan doen samen want die stap kunnen we nog niet zetten met Fluf. Dat vind ik nu nog net te vroeg met zijn pootjes. Wil niks forceren maar heb ook eigenlijk nog wel een vraag wat ik wel raar vind.
Dus, ik Jos zit op zijn playtop en als ik met Fluf bezig ben dan wil hij meedoen. Dan ga ik met Fluf tot bij hem en dan wil Jos hem echt "voelen", zoals, proeven wat er in zijn snavel zit (wat ie laatst gegeten heeft en of er nog stukjes over zijn Laughing ) , dan gaat Jos op Fluf zijn kopje veertjes poetsen precies maar dan zit ie ook altijd aan zijn oog Shocked Is dat wel zo normaal? Daar ben ik toch niet zo happy mee of moet ik daar niks op zoeken?
Bericht Dinsdag 9 September 2008 9:02 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 23 November 2008 4:27 pm
  Berichten van afgelopen: