pff was me vandaag het dagje wel bij de fotograaf is een dierendag actie waar je je liefste huisdier op de foto kan zetten we hadden dit een paar jaar geleden ook gedaan met kokkie die overleden is en nu dus kokkie elmo guus en peppie en samen op een foto
dus wij naar de fotograaf hadden netjes een afspraak gemaakt en pfff het ging echt niet lekker ze sprongen om de beurt van het kistje af waar ze op moesten zitten en waren toch erg bang enzow echt zielig maar ja wou ze zo graag met zn vieren op een foto hebben en gelukkig is er 1 hele mooie foto uitgekomen hij wordt wel wat duurder dan de actie want hij wordt op gehardt(karton) papier gedrukt over twee weken kunnen we de foto afhalen.... de fotograaf zegt geen beroep te willen gaan maken om vogels te fotograferen hihi
Vrijdag 3 Oktober 2008 9:55 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: kokkie elmo guus en peppie op de foto
Hahahaha! Hij is er ook achter gekomen hoe lastig vogels kunnen zijn? Ik ben erg benieuwd naar de foto!!
ik heb de foto al gezien op het schermpje en ben er erg tevreden mee hij vind honden het makkelijkste te doen en katten zijn ook wel moeilijker maar papegaaien haha dit is zijn tweede keer want de eerste keer was onze eerste kokkie en die ging echt makkelijk maar deze gingen echt heel moeilijk hihi
Lijkt me wel superleuk zo'n foto. Heb me dat ook eens laten doen van de honden. Zyta lijkt wel een schoolgaande puber op die foto, keek recht in de lens en was precies of ze zat te lachen, echt lollig die foto. Die van Spike was ook heel knap maar met de gaaien????? Met Jos lijkt me dat een regelrechte ramp, met Fluf zou dat moeten lukken.
Hoop inderdaad ook dat we de foto te zien krijgen, lijkt me echt leuk
Zondag 5 Oktober 2008 8:30 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ik heb een keer foto's laten maken van Zazu, Misty & Iago. Dat ging redelijk. Misty vond het geloof ik wel goed, Iago vond het wel best (as ever!) en Zazu vond het geloof ik was minder. Het was toen ook al een aansteller.
nou heb eindelijk de foto erop staan dacht er opeens weer aan
was foto`s van kokkie aan het maken van de foto voor het grafsteentje mijn foto`s op de computer zijn te klein en niet scherp genoeg dus vandaar dat ik een foto van de foto maak
Zondag 26 Oktober 2008 6:33 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 23 November 2008 5:44 pm