De advertentie van de Huisdiersuper

Mijn edelpapegaaien en grasparkieten

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien en parkieten foto's/ filmpjes

Auteur Onderwerp
PeCe
Beginnende vlieger

Mijn edelpapegaaien en grasparkieten  Reageer met quote  

Na de update in het dagboek van één jaar Franka en Frodo vond ik het ook weer tijd voor een aantal filmpjes. Zo kunnen jullie ze ook zien en vooral ook horen.

Franka laat zich even horen.

Frodo van alle kanten in beeld.

GraspParkieten Grijs en Rini rustig in de kooi totdat Frodo op de kooi land

Iwan close-up

April bezig met een takje
Bericht Zondag 24 Augustus 2008 3:07 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Vlieger

Re: Mijn edelpapegaaien en grasparkieten  Reageer met quote  

leuk om te zien!! ik zal binnenkort eens terugkeren naar je youtube site. Kan nu niet alles bekijken, maar dat gaat helemaal goedkomen.
Bericht Zondag 24 Augustus 2008 3:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Mijn edelpapegaaien en grasparkieten  Reageer met quote  

Leuke filmpjes! Very Happy
Je had me wel even mogen waarschuwen voor Franka's filmpje. Laughing Ik had mijn geluid nog hard staan van de muziek die ik net heb afgespeeld. Laughing
Leuk trouwens om Rini & Grijs weer eens te zien. Hebben ze wilgentakjes gekregen? Mr. Green
Bericht Zondag 24 Augustus 2008 7:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
PeCe
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Waarschuwen, ja dat had gekund, maar jij bent pas de eerste die het meld. Het was ook bedoeld als luid, vooral om aan te geven hoe hard Franka geregeld schreeuwt. Van de anderen heb ik er nog niets over gehoord.

Wilgentakjes hadden ze eerder in de week, dit keer waren het weer takjes van de es. Beide soorten groeien in mijn tuintje. Het zijn snel groeiende soorten, dus genoeg voorraad voor mijn vogels. Vreemd genoeg vinden Grijs en Rini de wilg niet zo bijzonder, maar een takje es wordt ook door hun volledig gesloopt.
Bericht Zondag 24 Augustus 2008 7:37 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Haha, de grijsjes, ocharm, die schrokken nogal ineens. April is inderdaad wel lollig met haar takje bezig. Leuke filmpjes en moet zeggen, ik had geen last van mijn oortjes, enkel dat Jos altijd tijdens het bekijken van de filmpjes "probeert" geluidjes van andere gaaitjes na te doen Shocked , straks heb ik een edelgrijsje Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 25 Augustus 2008 8:56 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 23 November 2008 3:44 pm
  Berichten van afgelopen: