|
|
|
| Welke tekening is het mooist?? |
| Pico |
|
10% |
[ 4 ] |
| Spikey |
|
13% |
[ 5 ] |
| Herman |
|
15% |
[ 6 ] |
| Coco |
|
7% |
[ 3 ] |
| Gizmo |
|
52% |
[ 20 ] |
|
| Total Votes : 38 |
Patricia
Kamikaze piloot
|
quote:
Originally posted by joze
ik heb op gizmo gestemd.
ik vind de tekening prachtig gemaakt, en vooral !!!!!! hij lijkt ook echt op gizmo
Tnx joze! (en ziya die hetzelfde zei) Heb echt mn best gedaan om gizzie's kleuren en specifieke uitdrukking zo goed mogelijk te tekenen. Ik bleef maar bezig met m'n beperkte voorraad kleurpotloden (speciaal aangeschaft . Ik heb ooit een prachtige doos kleurpotloden gehad, jaren heb ik daarmee gedaan. Was er echt zuinig op maar ergens tussen pubertijd en het huis uitgaan is die toch uit het oog verloren ) Ilse en Sven zeiden op een gegeven moment : en NU stoppen mam, het is ECHT gizzie. Maar ik bleef het jammer vinden dat ik niet al die verschillende kleuren groen op papier kon krijgen Maar ik vind ook dat het echt onze lieve Giz is
Spikey vind ik ook zo leuk gedaan, zo'n lieve clos-up! |
Maandag 26 Maart 2007 3:24 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
close-up*  |
Maandag 26 Maart 2007 3:25 pm |
|
|
Ziya
Moderator

quote:
Originally posted by Patricia
quote:
ik heb op gizmo gestemd.
ik vind de tekening prachtig gemaakt, en vooral !!!!!! hij lijkt ook echt op gizmo
Tnx joze! (en ziya die hetzelfde zei) Heb echt mn best gedaan om gizzie's kleuren en specifieke uitdrukking zo goed mogelijk te tekenen. Ik bleef maar bezig met m'n beperkte voorraad kleurpotloden (speciaal aangeschaft . Ik heb ooit een prachtige doos kleurpotloden gehad, jaren heb ik daarmee gedaan. Was er echt zuinig op maar ergens tussen pubertijd en het huis uitgaan is die toch uit het oog verloren ) Ilse en Sven zeiden op een gegeven moment : en NU stoppen mam, het is ECHT gizzie. Maar ik bleef het jammer vinden dat ik niet al die verschillende kleuren groen op papier kon krijgen Maar ik vind ook dat het echt onze lieve Giz is
Ja, hoe wilde je verder gaan?
Hij ziet er perfect uit!
Spikey vind ik ook zo leuk gedaan, zo'n lieve clos-up!
|
Maandag 26 Maart 2007 4:37 pm |
|
|
|
|
Ziya
Moderator

|
|
|
quote:
Originally posted by Ziya-Cilek
quote:
Originally posted by Patricia
quote:
ik heb op gizmo gestemd.
Hij ziet er perfect uit!
Spikey vind ik ook zo leuk gedaan, zo'n lieve clos-up!
Hij ziet er perfect uit!  |
Maandag 26 Maart 2007 4:38 pm |
|
|
ronald&angelique
Fladderaar
Ik heb op gizmo gestemd. Die is erg mooi getekend. Ik vond ze trouwens allemaal wel mooi. ik doe het jullie niet na.  |
Dinsdag 27 Maart 2007 8:20 am |
|
|
Ziya
Moderator

De winnaar Gizmo, van Patricia!!
Gefeli Patricia en Gizzie!  |
Vrijdag 30 Maart 2007 10:58 pm |
|
|
|
|
Danny
Moderator

Gefeliciteerd,patricia!!!
En Gizzie natuurlijk ook,want die heeft zo lang stil moeten zitten!!  |
Vrijdag 30 Maart 2007 11:03 pm |
|
|
joze
Ervaren vlieger
gefeliciteerd patricia en natuurlijk ook Gizmo |
Zaterdag 31 Maart 2007 6:39 am |
|
|
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
GEFELICITEERD PATRICIA EN GIZMO
|
Zondag 1 April 2007 8:29 am |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
|
|
|
Yessssssssssssssss, wat leuk!! Iedereen heel erg bedankt voor de stemmen, Gizzie en ik zijn reuze trots
Ik ben zelf ook heel erg blij met de tekening, die hangt nu op mijn werk en ik word er echt vrolijk van als ik er naar kijk. Echt heel erg leuk dat wij nou ook eens wat gewonnen hebben Ik vind alle tekeningen prachtig overigens!
Na het poseren ( yeah ,right... ) had Giz genoeg van het stilzitten Danny, we hebben een hele drukke week achter de rug met vrijdag en gisteren ook nog het vieren van Sven's verjaardag (vrijdag 15 jaar geworden, maar de grote visite kwam gisteren pas los). Giz doet vrolijk mee met de drukte en gaat als een razend roeltje door het huis (nog steeds) . Gisteren tig keer moeten zeggen: "dat doe ie anders noooohooit hoorrrr" (in de schalen met lekkers springen o.a. en volop overal hapjes uit nemen, enz).
In de kast vliegen terwijl ik bezig was bier en wijnglazen eruit te halen en een glas op de grond smijten en voor ik de glazen die ik in mijn handen had neergezet had, vloog er al een tweede glas door de kamer . 'T is toch echt nog steeds maar een klein vogie hoor, hij pakte de glazen bij de rand en zwiepte ze zo de kamer door. Hij vond het geluid van brekend glas prachtig.
Kortom, hij heeft er weer eens een hele show van gemaakt en dat terwijl ik net verteld had dat het zo'n verlegen vogeltje is
.
Dus dat was weer een updatetje van een vliegend razend roeltje. Hij gaat af en toe ongewiekt mee de tuin in en heeft het dan zo druk met helpen de plantjes te verpotten enzo dat hij er nog niet aan denkt de bomen in te duiken maar na de vertoning van gisteren denk ik dat dat niet lang meer duurt, dus vandaag aan de knipknap!
Al is het ook wel een beetje jammer, want man o man wat is Giz grappig zo!
Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor het uitbrengen van jullie stem op Giz! We vinden het
|
Zondag 1 April 2007 9:59 am |
|
|
Danny
Moderator

HAHAHAHA,wat een heerlijke gaaitje is het toch.
Volgens mij heeft Giz veel te veel mee gelezen Patricia.
En vind ie het nu tijd voor het tij te keren.  |
Zondag 1 April 2007 10:03 am |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
hahahha, ja denk het! giz's stoerheid zit in zijn vleugels je had hem net moeten zien, wilde twee glazen schaaltjes van de salontafeltjes afsmijten. Hij moet ze echt optillen. Die zijn net te zwaar dus ze kletteren zo lekker terug op de glazen tafeltjes Ze zijn daar toch net iets te duur voor. Dus Hans en ik allebei: NEEEEE, GIZMOOOO. Gizmo laat los, gaat sikkeneurig kijken en probeert het nog eens. NEEEEEEE GIZMOOOO. Gizmo laat los, kijkt zo mogelijk nog sikkeneuriger en blijft er heel lang met gebogen koppie voorzitten ondertussen met zijn linkeroog Hans in de gaten houden en met zijn rechter mij Toen stapte hij op de schaaltjes, met zijn zijn ene poot op het ene en met zijn andere op het andere (wijdbeens) en heel hooghartig en uitgerekt, uitdagen naar ons kijken... Zo van, mag dit dan wel?
't is inderdaad een heerlijk gaaitje maar wel een Alle Dagen Heel Druk gaaitje! En ik hem maar lief tekenen  |
Zondag 1 April 2007 10:14 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hahahaha Gizmo had wel een dolle bui geloof ik? Hij glipt ook overal tussendoor met z'n streken.
Misschien moet je hem maar 'in de box' zetten als je de volgende keer visite hebt?  |
Zondag 1 April 2007 11:48 am |
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Ik zie het nu pas. GEFELICITEERD !!!!!
Het is ook een super mooie tekening. |
Zondag 1 April 2007 9:23 pm |
|
|

|
|