|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
| 1 gaai mee naar buiten |
|
|
Hoi
ik vroeg me af hoe jullie t doen als je maar 1 gaai mee naar buiten neemt.
Ik neem heeeel soms wel eens alleen Guano of alleen Tommy mee, maar ik vind t altijd zo sneu voor de thuisblijver
Het is vooral mijn eigen gevoel denk ik hoor, maar toch...
Nemen jullie wel eens 1 mee en hoe gaat de ander daar mee om?
Soms vind ik het makkelijker om ze omstebeurt mee te nemen, bijvoorbeeld als ik met onze 2 honden wandel.
Maar ja, omdat ik dat dan sneu vind laat ik ze dus vaak beide thuis...best jammer vind ik dat. Verder komen ze er genoeg uit hoor, maar t lijkt me zo leuk om ze nog meer mee te nemen. Heb er zelfs al over gedacht om er maar een 3e bij te nemen hahaaaaaa dan zijn ze tenminste samen thuis
Hebben jullie een oplossing? |
Zaterdag 16 April 2005 5:32 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: 1 gaai mee naar buiten |
|
|
Wat een goede vraag! Ik voel me ook altijd zo schuldig als ik er één thuis laat.. Of twee..
Ik weet dat ze het allemaal leuk vinden, maar Flit durf ik echt niet mee de stad in te nemen. Hij is veel te actief, en springt overal op.. (Slecht opgevoed zeker he he he)
Hier zijn ze eigenlijk nooit boos als ik weer thuis kom met de ander. Wel kan de ander wel eens jengelen.
Misschien kan je een keer naar het bos? En je gaaien daar pas loslaten? Daar heb je ook niet zoveel kans dat ze ergens voor fladderen?
Of iemand anders strikken om met de andere gaai te gaan lopen? |
Zondag 17 April 2005 8:31 am |
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Hier gaan ze omstebeurt mee naar buiten, 2 grijsjes en 2 grote kaketoes is erg onhandig dragen hahaha, dan oinkie m,n parkiet er nog bij die wel eens weg fladderd of weg springt (ook slecht opgevoed? haha) zie me dan al rennen met 4 gaaien op m,n arm achter een parkiet aan nee dat gaat niet lukken hahaha
Hier merk ik ook niet dat de ander beledigt is al ik er met 1 naar buiten gaat
Heb je een bench? kunnen ze misschien samen in? en bijv naar het bos gaan en ze er daar samen eruit laten? alleen dan kun je niet ver wandelen want anders ben je je bench kwijt...
Tja of idd wat adm zegt iemand strikken die met je mee wilt  |
Zondag 17 April 2005 9:03 am |
|
|
|
|
Heijtje
Vlieger
|
Of een birdmobiel maken
Heel handig als je meer dan één gaai hebt  |
Zondag 17 April 2005 10:33 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Ik ben niet zo crea! En met zo'n birdmobiel lopen? Daar krijg je volgens mij last van je duwspieren van..  |
Zondag 17 April 2005 10:58 am |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Oke Gewoon omstebeurt doen dus zo af en toe.
Ik neem ze namelijk wel samen mee naar t bos, de speeltuin of t strand ofzo. Dan doe ik ze inderdaad eerst in hun reiskooi. Hoewel ze daar t liefst bovenop zitten
Ik neem Guano wel vaker alleen mee en Tommy is dan heel rustig in zn boom. Gister heb ik voor de 2e keer Tommy alleen meegenomen en toen ik thuis kwam lag Guano mooi te slapen in zn hokje. Blijkbaar valt het dus wel wat mee en zijn het vooral mn eigen ideeen.
Ik vind het best belangrijk dat ze ook zonder elkaar kunnen, want ik soms denk ik ineens...wat nou als er 1 van beide dood gaat
En zon birdmobiel hahaaaaa misschien komt die er nog eens, lijkt me ERG handig. Hoewel ik me waarschijnlijk flink voor lul voel staan. Misschien kwestie van wennen  |
Zondag 17 April 2005 2:10 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:45 am
|
|
|
|
|
|