Ken je dat liedje niet Marleen van tok tok tok ik ben een kuikentje?
Ik heb vanmiddag Hedwig v/d Horst gebeld i.v.m. de rekening van de testen van Max en ik heb de papieren nog niet uit engeland. Die heeft ze nu binnen en ik heb meteen de vraag gesteld zoals hierboven. Ze vroeg hou oud Max en Luna zijn, en ze zei erop ze zijn nog jong een edel is inderdaad tweeledig dat zal je wel meer mee maken. En prima dat Luna de baas is in de kooi dat moet ook. Max zal wel iets gedaan hebben wat Luna niet goed vond, maar dat zal je wel vaker meemaken je hoeft je geen zorgen te maken en kan ze gerust bij elkaar in de kooi laten zitten zonder het tussenschot terug te plaatsen. Wel in de gaten blijven houden maar dat deed ik toch al. Verder doen die twee het prima hebben vandaag gekiemde zaadjes gekregen van me en ze smulden ervan. Er staan ook nieuwe foto`s in m,n gebruikerspagina die je nog niet gezien hebt. En verder verheug ik me op de fluffies dag bij je.
groetjes Antje
Ja hoor daar genieten ze van. Ik ben nu bezig weer eens een nieuwe boom voor ze in elkaar te flanzen, die ik nu heb is een tikkeltje te klein voor twee
Donderdag 15 Juni 2006 7:18 pm
Sue Moderator
quote:Originally posted by antje12
tok tok tok tok tok tok tok ik ben een kuikentje hahhaha
Als je zo door gaat, krijg je dadelijk vliegles! (Dan word je vlieger ofzo?)