|
|
|
Ellis
Kuikentje
| aga'tje graast op mijn vel! |
|
|
Mijn aga heeft de laatste tijd een nieuwe passie: grazen. Hij gaat eerst zachtjes met zijn tong over mijn huid en probeert dan heel kleine hapjes te nemen. Dit voelt als allemaal speldeprikjes... Hij is redelijk geobsedeerd en elk stukje bloot vel is onveilig. Wie herkent dit?? En wat vind hij er zo lekker aan? Het zout oid?
Ik probeer het nu af te leren, maar dat wil nog niet zo lukken. Negeren is de oplossing maar dat is zoooo moeilijk want het doet echt pijn! Ik ben ervan overtuigd dat het niet gemeen bedoeld is, maar ik ben benieuwd of iemand dit ook heeft meegemaakt en een idee heeft waar het door komt! |
Maandag 4 Mei 2009 10:29 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: aga'tje graast op mijn vel! |
|
|
Oei, dat klinkt pijnlijk. Ik ken dit (helaas)
Het is volgens mij een onvoorzichtige manier van poetsen. Ze worden steeds enthousiaster.
Kan je eventueel afleiden? En daarvoor belonen? Of op je mouw laten zitten ipv op de bloten huid?  |
Maandag 4 Mei 2009 10:34 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ik ken het helaas niet bij mijn BB. Die doet het niet. Maar, ik heb ook altijd een lange mouw, kwestie van hem stevigheid te geven en ook om zijn nageltjes niet zo te voelen  |
Maandag 4 Mei 2009 2:16 pm |
|
|
Ellis
Kuikentje
Mijn armen kan ik idd prima beschermen, maar hij gaat gewoon verder aan mijn handen/nek/schouder/gezicht echt alles!
Zou kunnen dat het een soort van poetsen is, het lijkt veel op wat ze bij elkaar doen. Maar zij hebben een beschermend verendekje....
Afleiden kan ik zeker eens proberen! |
Maandag 4 Mei 2009 3:36 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha je wordt helemaal onder handen genomen. Hij bedoelt het vast heel erg lief maar, net wat je zegt, hij heeft natuurlijk veertjes!
Ben benieuwd hoe het gaat met het afleiden. |
Dinsdag 5 Mei 2009 8:11 am |
|
|
Laura B
Moderator

Guus deed dit ook ja...ik vond het stiekum wel schattig, maar weet dat het idd pijn kan doen...ik liet m op mn vinger stappen zodat ik hem daarna even kon kroelen....Ook kun je best aangeven wanneer het pijn doet en even 'zachtjes' zeggen op het moment dat het te heftig wordt?? |
Dinsdag 5 Mei 2009 1:57 pm |
|
|
|
|
Windkracht13
Vlieger
Bobbie doet dit ook bij mij, alleen op een andere plaats.
Ik heb gemillimeterd haar, zij vind het erugggg leuk om haartje voor haartje te poetsen. Uiteindelijk trek ze me haar eruit, AUWWWW  |
Woensdag 6 Mei 2009 12:55 pm |
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
Shallsea doet het ook. Vooral de "oneffenheden" (lees: moedervlekjes, wondjes, e.d.) wordt door haar onder handen genomen. Gelukkig heeft ze ondertussen geleerd dat ze het zachtjes moet doen, hoewel ze soms nog overenthousiast wordt. |
Woensdag 6 Mei 2009 1:05 pm |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Hmpf. D'r is zo iets... het zet mij aan denken. Het gebeurt steeds vaker dat ik een topic open en moet toegeven, wat ik hier lees, ja dat doet de mijne ook.
Waarom heb ik dat roze ding aangeschaft, ga ik me noodzakelijk afvragen
Ja oef, hoe herkenbaar dit. Tas is ook zo'n prutser; aan elke interessante plek moet hij zitten en eraf halen... moedervlekjes en sproeten, kortsjes!!! en ik denk dat het inderdaad een soort van 'return the favor' is met poetsen (jij geeft immers ook koppiekrauw). Ik laat hier gewoon merken als het pijnlijk is, want soms als ik verkeerd tegen een aangroeiend veertje stoot tijdens knuffelen, uit hij ook zijn ongenoegen. Toegegeven, hij is nogal een volhouder maar ik ga hier toch niet in een winterjas zitten all-year-round. |
Donderdag 7 Mei 2009 3:09 pm |
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Toegegeven, hij is nogal een volhouder maar ik ga hier toch niet in een winterjas zitten all-year-round.
   |
Donderdag 7 Mei 2009 3:17 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:46 am
|
|
|
|
|