antwoord over mica aan fluffy sue

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Dat is te begrijpen! Smile Probeer 'm eerst te leren om op je vinger te blijven zitten ipv op je schouder. Als hij bijt kan dit namelijk hele lelijke wonden geven!
Bericht Zaterdag 28 Juni 2008 10:29 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
chanti
Kuikentje

Reageer met quote  

haha, ja daar weet ik alles van, drie wonden in een dag, dus zat vol met pleisters. maar moet maar gewoon denk ik proberen, proberen, en geduld hebben.
Bericht Zaterdag 28 Juni 2008 6:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Probeer 'm anders even op iets van een opstaptouw bij je te laten zitten. Wellicht scheelt dat pleisters.
Bericht Zaterdag 28 Juni 2008 9:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
chanti
Kuikentje

Reageer met quote  

hahaha, ja mischien wel ja Veertje
Bericht Zondag 29 Juni 2008 7:25 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Weet je waar je een opstaptouw kan krijgen?
Bericht Zondag 29 Juni 2008 10:55 am
chanti
Kuikentje

Reageer met quote  

ik neem aan bij de pets place ofzo.
Bericht Zondag 29 Juni 2008 11:02 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Als ze het daar niet hebben kan je het altijd online bestellen bij www.villafilou.nl Zij gebruiken onbespoten hennep en onbehandeld sisal. Wink
Bericht Zondag 29 Juni 2008 11:19 am
chanti
Kuikentje

Reageer met quote  

oke dank je voor de tip
Bericht Maandag 30 Juni 2008 7:42 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hé Chanti, het is een hele klus waar je aan moet werken maar hier zijn we ook nog steeds aan ons Joske ( grijsje ) aan het werken. Vooral om zijn éénkennigheid wat in te tomen dan want mijn man mocht niet bij hem passeren of hij probeerde hem te bijten maar nu is het zo dat hij kusjes geeft aan mijn man. Oké, aaien lukt niet altijd even goed maar het is een kwestie van blijven werken. Gisteren kreeg mijn man een pootje en toen hij zijn pootje gegeven had wou hij happen. Mijn man wou hem belonen want hij had een pootje gegeven maar daar heb ik een stokje voorgestoken want hij had geprobeerd om te happen dus NIKS daarvan. Na een paar keer proberen en ik telkens duidelijk NEE te zeggen als hij wou happen en mijn man dwingen zijn hand niet weg te trekken is het uiteindelijk gelukt en heeft Joske toch zijn snoepje gekregen. 1 gelukte poging is genoeg als het zo moeilijk gaat want je kan het ook te ver drijven in het begin en ze in de war brengen. Ook mijn man ben ik dus eigenlijk aan het trainen want ook een beetje uit schrik trekt hij zijn vingers terug en daar profiteert Jos van maar toen hij uiteindelijk zijn vingers liet liggen en Jos het niet snapte heeft hij het ook niet meer gedaan dat happen. Heel waarschijnlijk wil hij vandaag terug happen hoor maar dat is een kwestie van terug verderwerken en ook voor mijn man het vertrouwen terug opbouwen want ook hij heeft al verschillende beten gekregen. We komen al van ver terug want ondertussen stapt Jos bij hem ook terug op maar we zijn er nog lang niet en geven niet op. Ook jij zal er geraken maar het vraagt tijd, heeeeeeel veel tijd. Wink
Bericht Maandag 30 Juni 2008 11:24 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 7 September 2008 11:11 am
  Berichten van afgelopen: