bang joske

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Embarassed Ik heb het wel deze week, mannetjes noem ik zij en popjes noem ik hij Embarassed
Biedt Joske maar mijn welgemeende excuses aan Wink

Joske schrok dus eigenlijk van zichzelf dat ze iets durfde Laughing Toch een stapje voorwaarts dus Veertje
Bericht Zaterdag 12 April 2008 12:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ja Very Happy ik hoop dat hij ooit eens uit zijn kooi kan zonder voor alles bang te zijn
Bericht Zaterdag 12 April 2008 12:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm probeer eerst zijn aandacht te trekken voordat je hem op laat stappen. (Laat iets op de grond vallen en probeer zo zijn aandacht te trekken zonder naar hem te kijken) --> En dan proberen om de vijf stappen toe te passen.. Very Happy
Het heeft voor iemand op het Engelse forum destijds heel goed gewerkt. Haar grijsje beschadigde bij iedere val z'n snavel of zichzelf??
Bericht Maandag 14 April 2008 8:13 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

het begint al wat te lukken hoor, je merkt dat hiij minder bang is omdat hij niet meer bibberend tegen mijn hals komt zitten
Bericht Maandag 14 April 2008 5:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo, je bent wel druk in de weer geweest de laatste tijd en het gaat goed. Heel goed bezig hoor, doe zo voort, je komt er. Veertje Veertje
Bericht Maandag 14 April 2008 8:38 pm
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

joske heeft vandaag een dieptepunt bereikt, ik weet niet hoe het komt want gisteren heeft hij nog op mijn schouder zitten knuffelen en toen hij ging slapen kwam hij mij nog een kusje geven en vandaag toen ik hem eruit wou halen had hij een doodse schrik van mij, ik dacht d&at komt omdat hij nog niet goed wakker is, maar nee hij heeft echt schrik van mij hij laat toe dat ik hem af en toe streel maar dan begint hij te brullen en fladderd en slaat hij met zijn vleugels en al hij heeft dus gewoon schrik van mij zelfs mijn piano helpt niet meer om hem te kalmeren
Bericht Zondag 20 April 2008 1:12 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Stephen, ik zou een paar stapjes terugzetten en hem terug zijn vertrouwen winnen. Het is niet makkelijk op die manier maar een andere optie zit er vrees ik niet in.
Hem laten zien dat hij de stapjes moet zetten en dat jij vol geduld terug zal wachten tot hij klaar is ervoor.

Zou hij ergens kunnen van geschrokken zijn of zo deze nacht dat hij dat nu misschien linkt aan jou? Rolling Eyes
Bericht Zondag 20 April 2008 4:51 pm
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

tja ik dacht daar ook al aan om gewoon terug opnieuw te beginnen met hem en dat hij dan miss minder bang is en terug vertrouwen in mij krijgt.
en nee, ik geloof niet dat hij ergens van geschrokken is maar hij is zoals gewoonlijk wel wat geschrokken toen ik de gordijnen dicht deed maar dat is zoals elke avond
Bericht Zondag 20 April 2008 5:24 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Stephen, probeer even een nieuw topic te openen met een duidelijke titel. Wie weet reageren er dan meer mensen. (In het gedragsforum)
Probeer hem niet te aaien, dat is iets voor later.
Doet hij vooral zo paniekerig in zijn kooi? Probeer hem even helemaal te laten, een dagje geen aandacht. (Jullie moeten eventjes tot rust komen om met een schone lei te beginnen)

Sterkte Stephen.. Dit zal echt niet leuk zijn voor je.. Troosten
Bericht Zaterdag 26 April 2008 9:25 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:52 am
  Berichten van afgelopen: