Scuttle had gisteren lekker met zijn broers op de klimboom buiten gezeten. 's Avonds heb ik ze nog even meegenomen onder de douche (waar Scuttle helemaal uit z'n dak ging en zowat voor duikboot door kon) en ze daarna nog even op de boom gezet om te drogen.
Toen ik ze daarna naar binnen haalde zat Scuttle allemaal bedel geluidjes te maken. Hij is inmiddels bijna twee en heeft al een hele tijd niet meer gebedeld, maar nu blééf hij baby-bedelgeluidjes maken.
Hebben meer gaaien dit?
Maandag 12 Mei 2008 6:44 pm
alexandraatje Kamikaze piloot
wat grappig. moet een lief gezicht zijn. bij ons doen ze het niet
Wat is een bedelgeluidje (volgens mij nog niet gehoord), het enige wat ik me kan bedenken is als Leia een aai wil dan zegt ze tok. kwa douchen zou Leia trouwens alleen een mag ik eruit bedelgeluidje kunnen maken, maar dat is gewoon gemopper
Leuk zeg dat scuttle zo graag douched. Het geluid van het filmpje ken ik niet komt me niet bekend voor. Leia 'accepteerd' het douchen, dat wil zeggen stil gaan zitten in de douche en niet meer bewegen totdat ze eruit mag of als ze te veel onder de straal zit (en dus te nat wordt ). Het tok geluidje lijkt heel veel op het klakken met je tong.
Trouwens Sue ik zag dat het laatste filmpjes alweer van 7 dec 2007 was, dat kan natuurlijk niet he, wij een beetje filmpjes plaatsen maar zelf alleen kijken
haha wat lief joh! Hier doen ze dat nooit. Ooit 1 keer heeft Guano zo'n bedelgeluid gemaakt, maar dat was 1malig...en niet na t douchen
Woensdag 14 Mei 2008 5:28 pm
Sue Moderator
De meesten zijn hier ook vrij stil na het douchen. Of ze zijn boos en leven het uit op de boom.
Houdt Leia wel van badderen? Of vindt ze dat ook niet zo? Volgens mij ken ik dat tok geluidje wel. Een grijsje van een vriend doet dat ook, en kijkt er ook zo heerlijk droog bij.
Ik zal binnenkort weer filmpjes plaatsen.