Bedel-gedrag na douchen?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Bedel-gedrag na douchen?  Reageer met quote  

Scuttle had gisteren lekker met zijn broers op de klimboom buiten gezeten. 's Avonds heb ik ze nog even meegenomen onder de douche (waar Scuttle helemaal uit z'n dak ging en zowat voor duikboot door kon) en ze daarna nog even op de boom gezet om te drogen.
Toen ik ze daarna naar binnen haalde zat Scuttle allemaal bedel geluidjes te maken. Question Hij is inmiddels bijna twee en heeft al een hele tijd niet meer gebedeld, maar nu blééf hij baby-bedelgeluidjes maken.

Hebben meer gaaien dit?
Bericht Maandag 12 Mei 2008 6:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat grappig. moet een lief gezicht zijn. bij ons doen ze het niet
Bericht Dinsdag 13 Mei 2008 8:12 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Wat is een bedelgeluidje (volgens mij nog niet gehoord), het enige wat ik me kan bedenken is als Leia een aai wil dan zegt ze tok. kwa douchen zou Leia trouwens alleen een mag ik eruit bedelgeluidje kunnen maken, maar dat is gewoon gemopper Rolling Eyes
Bericht Dinsdag 13 Mei 2008 11:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Lief he? Ik heb het nog nooit bij een gaai gezien. Dit was de eerste keer. Het was echt een bedelgeluid: http://www.fluffies.org/nl/flu.....try_id=489 (onder 13 maart 2007)

Scuttle deed het trouwens echt ná het douchen. Heel vreemd?

Remco: Heeft Leia zo'n hekel aan douchen? Laughing Wat moet ik me bij het tok geluidje voorstellen?
Bericht Woensdag 14 Mei 2008 7:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Leuk zeg dat scuttle zo graag douched. Het geluid van het filmpje ken ik niet komt me niet bekend voor. Leia 'accepteerd' het douchen, dat wil zeggen stil gaan zitten in de douche en niet meer bewegen totdat ze eruit mag of als ze te veel onder de straal zit (en dus te nat wordt Razz). Het tok geluidje lijkt heel veel op het klakken met je tong.
Trouwens Sue ik zag dat het laatste filmpjes alweer van 7 dec 2007 was, dat kan natuurlijk niet he, wij een beetje filmpjes plaatsen maar zelf alleen kijken Nee! Nee! Twisted Evil Laughing Laughing
Bericht Woensdag 14 Mei 2008 3:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk zeg. Als ik Heman heb gedoucht zit ie heel stilletjes op zijn kooi of boom.
Bericht Woensdag 14 Mei 2008 4:04 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

haha wat lief joh! Hartje Hier doen ze dat nooit. Ooit 1 keer heeft Guano zo'n bedelgeluid gemaakt, maar dat was 1malig...en niet na t douchen Laughing
Bericht Woensdag 14 Mei 2008 5:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De meesten zijn hier ook vrij stil na het douchen. Of ze zijn boos en leven het uit op de boom. Laughing

Houdt Leia wel van badderen? Smile Of vindt ze dat ook niet zo? Volgens mij ken ik dat tok geluidje wel. Een grijsje van een vriend doet dat ook, en kijkt er ook zo heerlijk droog bij.
Ik zal binnenkort weer filmpjes plaatsen. Cool

Tommy: Wanneer maakte Guaan dat geluidje?
Bericht Woensdag 14 Mei 2008 8:13 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Zomaar een keer toen ik hem uit de boom zou halen . Erg vaag, maar wel lief Hartje Was toen wel erg verbaasd om dat ineens te zien
Bericht Vrijdag 16 Mei 2008 11:23 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Raar he als je ineens weer dat geluidje hoort? Maar oh zo schattig. (ik smolt zowat) Hartje
Bericht Maandag 26 Mei 2008 6:56 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:57 am
  Berichten van afgelopen: