|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Marjet! Wat fantástisch dat er geen crisis meer is geweest en dat het zelfs goed gaat!
Wat voor gorgelend geluid?! |
Woensdag 8 Maart 2006 4:19 pm |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Fijn dat het goed gaat! Wilde al gaan vragen wanneer je nou ook alweer moest... |
Woensdag 8 Maart 2006 5:09 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Tja, wat voor gorgelend geluid... 't lijkt wat op grommen maar dat is het toch ook weer net niet, ze heeft het ook gedaan toen ze nog veel jonger was en dan nam ze een bedelende houding aan (zo van: kan je me niet voeren). Misschien is het wel grommen want ze bijt ook vaak wel erbij, maar niet hard en heel kort... Raar beest hč, is mijn Teuntje?
Ze doet het ook alleen bij mij en we geloven hier in huis toch echt dat ik haar favoriet ben dus dan lijkt grommen ook niet logisch. Nou ja , ze is wel gek, je had 'r vanmiddag moeten zien stoeien met de keukenrol zo geweldig gelachen, gekke kip => erop, eraf vallen, bespringen, ermee gooien, uitrollen en eronder kruipen. Never a dull moment  |
Woensdag 8 Maart 2006 6:59 pm |
|
|
|
|
Tommy
Moderator

Wat mooi dat t nu al goed gaat En je kunt altijd alsnog gaan he? Mocht t toch nodig zijn Volgens mij kan het best eens t voorjaar zijn hoor  |
Woensdag 8 Maart 2006 8:27 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hmmm Teuntje is er inderdaad eentje met gebruiksaanwijzing. Bij dat geluid dacht ik, ja dat ken ik. Maar toen je zei dat ze dat eerst deed als ze bedelde dacht ik, nou nee.. Toch maar niet.
Marjet! Kan je dat met die keukenrol niet filmen?! |
Woensdag 8 Maart 2006 8:42 pm |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
wat goed marjet dat het beter gaat.
fijn zeg.
ga zo door zou ik zeggen.en teuntje ook natuurlij. |
Woensdag 8 Maart 2006 9:25 pm |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Ik zat al helemaal te zoeken naar je verhalen over Hooi (want vandaag zou de dag geweest zijn hč??!!) tot ik dit berichtje tegenkwam Marjet.
Eigenlijk superfijn dat jullie het "intern" hebben kunnen oplossen, net zoals je zegt.... je gaat zo aan jezelf twijfelen hč Het lijkt wel of er zo'n periode ook helemaal niks meer goed gaat en niks meer leuk is iedereen raakt super gestressed (inclusief Teuntje) en het minste gilletje lijkt dan wel een schreeuw!!
Ben zó verschrikkelijk blij voor jullie dat het nu zo lekker (" "even tussen aanhalingstekens hoor) loopt!!! Prima voor het zelfvertrouwen van je lief, kind, Teuntje én jezelf!!
Jullie hebben het toch maar mooi met elkaar geflikt.... Zo
Lekker ding..... die Teuntje  |
Woensdag 8 Maart 2006 11:21 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Marjet ! Wat fijn om te lezen dat het goed gaat en de sessie dus niet meer door hoefde te gaan. Ach ja, voorjaar, hormoontjes..er kunnen zoveel dingen meespelen maar Teun heeft een mam met een goede intuětie en ik ben blij te horen dat het zo goed gaat  |
Donderdag 9 Maart 2006 5:03 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Ja dat voorjaar hč? Dat denken jullie dus ook wel dat dat mee kan spelen? Heb het me ook al afgevraagd.
En van die keukenrol => staat iets van op foto dus er komt wel weer een pagina aan, hoop dat er een paar foto's bruikbaar zijn.
Ik ben blij dat het weer goed gaat maar ik was toch ook wel nieuwsgierig naar Hooi. Érgens wil ik die man gewoon wel eens 'ervaren' . Heb hem toen in het Kralingse bos gezien en in Klokhuis vond ik het toch ook weer fascinerend om iemand zo met gaaitjes bezig te zien.
[b]
Kan ook niet wachten met jullie met je gaaitjes te zien. Waar blijven de inschrijvingen dames en heren? Ff je telfoonnummer PMmen en dan krijg je de routebeschrijving retour!
[/b]  |
Donderdag 9 Maart 2006 10:48 pm |
|
|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Zijn er zo weinig inschrijvingen, dat geloof ik niet hoor! |
Vrijdag 10 Maart 2006 7:55 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ohh wat ben ik blij dat je er wat foto's van hebt genomen zeg! Kom maar op met die pagina!
Hoeveel inschrijvingen zijn er Marjet? |
Vrijdag 10 Maart 2006 1:37 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Tot nu toe:
Jamy, Sue, Seertje, Kadoes die de routebeschrijving hebben.
Mees had wel aangegeven te komen, Patricia is nog onzeker, Tommy leek wel te willen maar moest ook nog ff kijken, Marleen wilde ook komen en nu ben ik vast nog wel iemand vergeten.
Ik wilde de routebeschrijving geven aan diegenen die zeker wisten/weten dat ze komen en als zíj mij dan hun telefoonnummer geven kan ik tenmiste afbellen als er een vliegtuig op m'n huis is gevallen of zoiets.
Dus: óp naar de 'PM-aanklikken' allemaal en ff definitief doorgeven als je komt.  |
Vrijdag 10 Maart 2006 3:15 pm |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Jaaa pfff ik erger me rot dat ik deze week niets gehoord heb Ik ga straks maar weer eens sms-en!
Voorjaar speelt volgens mij zéker een rol. Ik kan het hier ook wel een beetje merken aan Mo. Iets feller als iets hem niet zint enzo. Ik heb van marleen een marionet gehad (koekedorus noemen we hem) en vooral bij heftige vrijneigingen richting mij toe komt Koekedorus even op de proppen en het is meteen afgelopen Die rare groen/gele snuiter die dan met zijn bewegende poten en hoofdje komt vragen wat Gizmo in vredesnaam met zijn mams aan het doen is zint hem maar niks
Dat met die keukenrol zou je moeten filmen Marjet. Heerlijk is dat om Teun zo bezig te zien lijkt mij!
Hier gaat Gizmo soms helemaal uit zijn bol van een snoeppapiertje (en Piet de Pittenzak natuurlijk ). |
Vrijdag 10 Maart 2006 4:08 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Het probleem met foto's maken als ze zo heftig een keukenrol aan het vermoorden is, is dat er alleen maag vage vlekken op de foto staan
Maar het is wel puur vermaak om toe te kijken
Jij hebt het ook hč Jamy? dat je nieuwsgierig bent naar Hooi? Maar je hebt gelijk hoor, ik ben blij dat we het intern hebben kunnen oplossen.
Morgen mag ze een dagje mee naar Leeuwarden, naar een schoonzus met gezin. |
Vrijdag 10 Maart 2006 8:26 pm |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Oh gelukkig Marjet, dat het nu beter gaat.
Hahaha ja ik denk dat het voorjaar wel mee speelt  |
Vrijdag 10 Maart 2006 10:03 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 23 November 2008 3:16 pm
|
|
|
|