Jeetje dat is rot ik weet alleen dat negeren helpt maar dat heb je al gedaan mijn zus is dierenarts en bij haar in de praktijk staat een kaketoe en die schreeuwde ook, ze hebben haar consequent appart gezet als ze schreeuwde en nu is ze zo ver dat ze voordat ze gaat schreeuwen zelf appart gaat zitten dan loopt ze gewoon een hoekje in.
hahaha ja ik ook Het is inderdaad niet de bedoeling maar wel grappig. hahaha zo zie je maar ze leren echt wel, alleen niet altijd het goede
Hoe is Teun's uitje in Leeuwarden verlopen Marjet? (en dat van jullie natuurlijk )
Zaterdag 11 Maart 2006 10:21 pm
Marjet Ervaren vlieger
Tja, bij anderen gedraagt ze zich keurig Nou ja, niet echt verkeerd natuurlijk, maar zo begrijpt niemand ooit wat voor herrie er nog uit een bbtje kan komen. En het zijn nog wel de meer stillere gaaitjes
Ze was voorbeeldig en superlief en sociaal en dat heeft ze vanmorgen ff goed ingehaald...
Maar ik heb wel 2 nieuwe dagboekpagina's gemaakt!
hahahahaha heb toch wel wat z`n keukenrol
het zijn leuke foto`s geworden joh
Maandag 13 Maart 2006 6:07 pm
Patricia Kamikaze piloot
hahah echt leuk Marjet. Je kan heel goed zien dat ze veel plezier heeft met die keukenrol hoor
en wat dat keurig gedragen bij anderen betreft? tja..het lijken echt soms net kinderen