|
|
|
Mark
Kuikentje
| Bijten Gino |
|
|
Hallo iedereen!
Gino gaat echt met stappen vooruit! Stapt goed op en af op en af zijn stok. Volgt een target stick als een bezetene! En meneer weet ondertussen dondersgoed wat de click inhoudt, en wil er erg veel voor doen! Maarrrrr...hij is niet bang voor de hand, maar als ik hem wil kroelen oid, begint ie te happen! Als ie wat lekkers heeft gehad, en hij eet dat op, mag ik wel aan hem komen. Het is niet echt super doorbijten, maar hij bijt toch wel redelijk aan dan hoor! erder geeft ie een heel zacht aanstellerig piepje als ik hem aanraak haha:S Opstappen gewoon op de vinger zit er dus niet in...is dit een kwestie van tijd oid? |
Dinsdag 10 April 2007 10:43 am |
|
|
Mark
Kuikentje
Het moet: Wel bang voor de hand zijn!!! Kan mijn bericht niet meer bewerken.... misschien dat een mod dit kan doen? |
Dinsdag 10 April 2007 10:44 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ik zou me eerst echt alleen bezig houden met opstappen. Juist doordat je hem soms ook aanraakt of wilt kroelen zorg je voor verwarring. Wacht daar mee tot de rest goed gaat...en dan nog, niet opdringen! kroelen is iets dat uit vertrouwen ontstaat  |
Dinsdag 10 April 2007 10:45 am |
|
|
|
|
Mark
Kuikentje
opstappen gaat perfect, op de stok! Niet op mijn hand...Hmmm misschien moet ik een x met de target stick aan de gang oid |
Dinsdag 10 April 2007 10:48 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Oefenen tot het ook perfect op je hand gaat. dat komt snel genoeg, maar als je ook gaat kroelen en aanraken duurt t veel langer omdat hij dan nooit zeker weet wat je van plan bent.  |
Dinsdag 10 April 2007 10:50 am |
|
|
Mark
Kuikentje
Kijk! Weer wat geleerd! erg bedankt voor je snelle reactie!  |
Dinsdag 10 April 2007 10:55 am |
|
|
|
|
Cosch
Ervaren vlieger
Ja sluit me helemaal bij Daphne aan. Opstappen is de basis.  |
Dinsdag 10 April 2007 10:58 am |
|
|
Laura B
Moderator

Ik heb er niks meer aan toe te voegen....veel succes hoor!!! |
Dinsdag 10 April 2007 1:51 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Mark? Hij bijt dus ook bij t opstappen he? Lukt het je om je daar niets van aan te trekken en dan toch even door te zetten? Als je dat doet en hij weet straks zeker dat er verder echt niets gebeurd en je hem verder niet aanraakt, dan bijt hij waarschijnlijk niet vaak en zelfs mss maar 1 keer. Het is een vogeltje dat erg snel gaat heb ik begrepen aan je berichten en t zou me niets verbazen als dat bijten ook maar een kleine test is.
Als het helemaal goed gaat en hij je vertrouwd kun je bv voorzichtig met een vinger naar zn teentje gaan. Heel even aanraken is genoeg. Tast spelenderweg af wat je wel en niet kunt doen, zonder te ver over zn grenzen te gaan of te snel te willen en prijs hem bij t kleinste dingetje de hemel in en laat het aanraken daarna weer even rusten. Je zult zien dat je met kleine stapjes veeel sneller vooruit komt dan met grote stappen  |
Dinsdag 10 April 2007 2:16 pm |
|
|
|
|
Mark
Kuikentje
ik ga gewoon doorzetten, en af en toe zelf even door bijten ik laat het weten als ik weer verder ben !! erg bedankt !! |
Dinsdag 10 April 2007 2:34 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ben het eens met Tommy. Ik zou me bezig houden met opstappen, dat aaien gaat echt wel vanzelf. Je moet niet vergeten dat je nog maar pas bezig bent en het gaat al zo goed!  |
Dinsdag 10 April 2007 8:27 pm |
|
|
Mark
Kuikentje
ja het gaat echt lekker!! hij is lekker nieuwschierig, heerlijk is dat! vanmiddag naar de douche geweest met meneer, ontstopper aan de muur, en zelf gewoon gaan schoonmaken, af en toe deed ik een paar druppels water over m heen. Vond ie geen probleem! En nu, net, zit meneer ineens in zijn badje, en nam het er eens even goed van! hij keek eerst nooit naar dat badje om! Morgen komt als het goed is zijn nieuwe kooi binnen  |
Dinsdag 10 April 2007 10:36 pm |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Dat gaat allemaal super,zeg!!  |
Woensdag 11 April 2007 7:24 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Nouuu die heeft snel ontdekt dat badderen leuk is! Hij gaat echt harstikke goed joh!  |
Woensdag 11 April 2007 8:55 am |
|
|
Sue
Moderator

|
MIsschien heeft hij wel ontdekt dat water ontzettend leuk kan zijn omdat jij hem mee hebt genomen.
Het heeft eventjes nodig hoor.
Ook wil het wel eens helpen als je het water hebt verschoond. Wheezy gaat dan meteen in bad. (Daarna kan ik het water weer verschonen) |
Woensdag 11 April 2007 12:08 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:58 am
|
|
|
|
|