|
|
|
angela40
Kuikentje
| bijten ... hijgen...brommen |
|
|
hoi pico doet de laatste dagen niks anders meer dan grommen hijgen en bijten als hem pak en dan zet ik hem terug in zen kooi en als ik hem dan na een tijdje weer uit de kooi pak begint het van voren af aan en ik kan je zeggen hij bijt hard wat kan ik hier tegen doen dat dit stopt is erg irritant dat bijten.......... dat grommen en hijgen is wel sexy whahahaha |
Woensdag 15 Februari 2006 10:21 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hahaaa sexy Pico
Mss helpt het als je hem niet terug in de kooi zet, maar juist ergens anders? Zou t kunnen dat ie gewoon door heeft dat ie naar de kooi gat als ie zo doet...en dat dus ook wil?  |
Woensdag 15 Februari 2006 10:48 am |
|
|
|
|
angela40
Kuikentje
nou denk dat niet als ik maar in de buurt van de kooi kom wil hij er meteen uit hij zit namelijk heel de dag los behalve als we naar bed gaan gaat hij de kooi in hij doet gewoon gemeen hijgen en bijten en grommen |
Woensdag 15 Februari 2006 10:51 am |
|
|
floyd
Kamikaze piloot
hij wil gewoon lekker tussen in |
Vrijdag 17 Februari 2006 8:36 pm |
|
|
angela40
Kuikentje
nou ik weet het niet gisteren wilde men man hem aaien nou en ineens beet hij zo hard hij had gewoon een winkel haak in zen vinger en bloedde erg als dat uit testen is pffffffff maar goed we houden vol steeds als men man pico pakt vliegt hij naar mij mij heeft hij gelukkig nog niks gedaan |
Zondag 19 Februari 2006 7:56 am |
|
|
|
|
floyd
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by angela40
nou ik weet het niet gisteren wilde men man hem aaien nou en ineens beet hij zo hard hij had gewoon een winkel haak in zen vinger en bloedde erg als dat uit testen is pffffffff maar goed we houden vol steeds als men man pico pakt vliegt hij naar mij mij heeft hij gelukkig nog niks gedaan
floyd van ons moet ook helemaal niks van m`n man hebben
als hij in de stoel zit en beweegd dan blaast hij al
maar daar kan floyd niks aan doen ik zeg altijd je ben ook best eng
mijn man zal hem ook echt niet vast houden die weet dan dat hij een paar vingers gaat missen
bij onze zoon doet hij het ook en bij m`n dochter weer niet hij haat mannen ik weet het anders ook niet of het moet zijn wij zijn het meeste thuis |
Zondag 19 Februari 2006 12:31 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ze hoeven echt geen mannen te haten hoor. Dat kunnen ze prima afleren Maar wat bijten betreft bij aaien...ik denk dat dat een kwestie is van niet aaien. Vogels zijn nou 1 maal geen dieren die van aaien houden. |
Zondag 19 Februari 2006 9:01 pm |
|
|
floyd
Kamikaze piloot
als ik hem aai zou die echt niet bijten dat weet ik eigelijk wel zeker
ik doe het alleen niet te veel of dat moet het zijn |
Zondag 19 Februari 2006 9:03 pm |
|
|
|
|
angela40
Kuikentje
ik bedoel ook niet de vogel aaien maar gewoon op zen koppie kroellen dat vind hij lekker als pico bij mij zit kan ik er alles mee doen en hij geeft kusjes enz enz men dochter kan ook alles met pico maar mijn man dus echt niet en soms zit hij bij mij ook te blaazen maar dan negeer ik hem en idd ik ben heel de dag met pico bezig mischien is dat het wel idd, hij heeft me zolang ik pico heb 1 keer gebeten toen heb ik pico gepakt en letterlijk in zen kooi gegooit eigenlijk omdat ik schrok maar daar is pico denk ik ook van geschrokken toen hij heeft me daarna nooit meer gebeten en ik ken echt alles met pico doen als we thuis zijn kan iedereen hem pakken maar toch komt hij keer op keer naar mij gevlogen en wil bij me zitten en als hij bij me zit kan niemand anders hem pakken dan hijgt en bromt hij zo van weg jullie ik zit hier goed ) |
Maandag 20 Februari 2006 7:29 am |
|
|
Bimar
Beginnende vlieger
Dat had onze KC ook, de vorige baas was erg bang van hem, en was dus alleen gehecht aan de vrouw des huize.
Dus ik ben begonnen met hem te voeren !, zijn zaadmengsel, en het fruit, en de tussen doortjes, flink praten en bezig met hem zijn, en ik had zo zijn vertrouwen gewonnen. hij probeerde het wel, maar dan duwde ik zachtjes tegen hem in. |
Maandag 20 Februari 2006 1:53 pm |
|
|
floyd
Kamikaze piloot
als ik floyd zo zie denk ik toch dat ze echt op een vallen en als jij dat ben heb je heel veel geluk
ik zou het niet leuk vinden als mijn man wel in de buurt dingen kon doe en ik niet
het leukst is hij als hij z`n johurt gewoon lekker heel zachtjes van je vinger af likt hij doet dat heel voor zichtig en als je geluk heb pakt hij van m`n man net een nootje aan dan moet hij echt een goede bui hebben
of ik moet zeggen pak maar hoor schatje het kan wel |
Maandag 20 Februari 2006 6:14 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hey Angela. Je zei dat hij uithaalde toen je man 'm wilde aaien. Wat als je het aaien eventjes niet doet (Ik bedoel, niet gewoon 'zomaar', maar meer als beloning?)
Aaien is toch iets 'intiemer'..
Bewaar het aaien bijvoorbeeld voor als je 'm in de kooi hebt gezet. Neem daar dan ook de tijd voor..
Als hij dan goed afstapt, kan je 'm een flinke kriebelbeurt geven..  |
Maandag 20 Februari 2006 6:23 pm |
|
|
angela40
Kuikentje
nou sue hij stapt op stapt af das allemaal geen probleem....ik denk dat het komt dat ik meer met pico doe, als men man thuis komt en pico zit op zen kooi, zegt hij niks meer hij fluit niet meer nee hij maakt zich dan heel groot zo van kom maar >maar ik heb gisteren gedaan wat bimar zei en dat ging goed mijn man gaf pico zen kiemzaad en waarempel hij mocht pico op zen koppie kroellen dus wie weet helpt het... ik en men dochters kunnen kunnen alles met pico en ik iets meer omdak pico al vanaf 9 weken pap heb gevoerd denk ik ik heb een andere band met pico,
maar we houden vol:)) |
Dinsdag 21 Februari 2006 7:45 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:58 am
|
|
|
|
|