Wietje en Speedy gaan dus boven blijven wonen. Om ze een leuker leven te bieden ga ik ze tam(merig ??) maken zodat ze in de klimboom kunnen spelen en hetzelfde leven kunnen hebben zoals jefke en joske. Bij speedy moet ik vooral aan mij laten wennen dan komt dit goed, maar wietje... Wietje is een geval apart. Zelfs de VA was zeer onder de indruk over haar pittige verdedigingslust maw, ze bijt alsof haar leven ervan af hangt. Ze is in het verleden wel tam geweest heb ik het vermoeden omdat als ik in de voliére kwam vroeger, ze direct op mijn schouder kwam zitten en aandachtig meekeek wat ik allemaal deed. Enkel in de buurt en hap. Nu ook, ik probeer haar zonnebloempitjes te geven etc maar ze wil gewoon bijten, zelfs zo een voederstokje wordt aangevallen. Wel merk ik dat ze aandacht wil zeg maar. Als ik boven ben maakt ze kusgeleidjes, die ik altijd miek toen ik aan de voliére kwam. ook heb ik haar wat leren headbangen zeg maar. Hier heb ik haar nooit voor beloond. Ze was enkel entousiast dat ik aandacht aan haar gaf. Wat zouden julie doen om haar minder bijterig te maken want ze bijt echt zeer hard door. Laura hoe heb jij dat gedaan met Pipo??
Maandag 10 Mei 2010 9:41 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:02 pm